Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Visa era fyrverkeribilder!
- Trådstartare feskarn
- Start datum
Andreas S Eriksson
Aktiv medlem
Andreas S Eriksson
Aktiv medlem
Patlin
Aktiv medlem
Andreas riktigt snygga bilder =) vad har du för inställningar på kameran?
Första gånge jag fotar fyrverkerier, Jag misslyckades totalt, manuel focus bör jag nog träna på för dom flesta var jätte urfocus... =/
Jag gillar inte dom kraftiga strecken som kommer genom hela fyrverkeriet, hur tar man bort det? mindre bländare?
Första gånge jag fotar fyrverkerier, Jag misslyckades totalt, manuel focus bör jag nog träna på för dom flesta var jätte urfocus... =/
Jag gillar inte dom kraftiga strecken som kommer genom hela fyrverkeriet, hur tar man bort det? mindre bländare?
Bilagor
Andreas S Eriksson
Aktiv medlem
Patlin skrev:
Andreas riktigt snygga bilder =) vad har du för inställningar på kameran?
Följande saker användes:
1 st Canon 1Ds, vitbalans på "egen" (vet tyvärr inte mer än så, nyss fått tag i den)
1 st 28-300, fullt utzoomad (skulle ha satt 17-35 på men kom på det för sent)
1 st mycket stabilt stavit =)
1 st slutare på 2 sekunder
ISO 125, f/11
Tror det var allt....
Bussmicke
Aktiv medlem
Jag körde betydligt enklare utrustning själv i år då jag ville se vad jag kunde göra med Panasonic DMC-LX3 trots jag har en 1D mark3
ISO 100, 15 sek, f/8
ISO 100, 15 sek, f/8
Bilagor
AeS
Aktiv medlem
Bilagor
Senast ändrad:
Clubson
Aktiv medlem
http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=881207&target=_blank
i år blev det för första gången bara video...men jag bidrar med en annan gott nytt år på er
i år blev det för första gången bara video...men jag bidrar med en annan gott nytt år på er
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
vill inte vara dum, men fyrverkeribilder suger väl, verkligen urtrist, som att fota frimärken och vilja visa upp dem.