Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jan Åke skrev graystones, efter vad jag förstår är det bl.a. en dansrestaurang i Ontario eller en högås i Lake Distrikt. Påpekar detta enbart för skojs skull.(Jan-olofs inlägg 9380)
 
Senast ändrad:
Ser nästan ut som ett sandslott av Angkor Wat? Skulle vara Kambodja i sådana fall (om nu sandslottet är på samma plats).
 
Känner inte riktigt igen miljön, men jag vet att det finns en duktig snubbe på Gran Canaria som gör otroliga verk i sanden. Jag kör på det. Skall jag precisera så blir det Maspalomas. Måste ju chansa...
 
England, någonstans? Sandslottet får mig att tänka på medeltida borg där Ivanhoe eller någon annan ädel riddare skulle trivas.
 
Är det Nilen eller Grand Canyon i bakgrunden? Man får dålig uppfattning om det är modell eller verklighet. Kanske det är på stranden i Skummeslöv?
 
Roligt med alla gissningar, och de har kommit närmare...
Sandslottet gjorde jag och en kompis, några timmar senare var det förstört när tidvattnet tagit det. Synd att inte bygga när det var så ypperlig byggsand.
 
Slut på gissningslusten, eller var ledtråden för diffus? Gissandet började borta i Asien och sista gissningen var Skummeslöv. Det går åt rätt håll och vi har hamnat i rätt del av världen, men än är det en bit kvar.
 
Kanske för ointressant med en liten bit sand som kan finnas var som helst i världen. Fram för mer engagerande och intressanta bilder.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.