ANNONS
Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Efter att några gånger ha tittat på bilden återkommer mina tankar till Blekinge, eller möjligen smålandskusten. Eftersom ett par av de mindre båtarna har radar tror jag mest på första alternativet, men det är kanske precis tvärt om. Och väldigt många platser att gissa på!

Och mitt inlägg är inte särskilt klarläggande men vi måste få Gunnar att bidra med en ledtråd, han bör ju veta var bilden är tagen.

per

Jag kör en bild till då med lite lurig miljö. Lätt för den som varit där, kanske svårt för alla andra...

Bilagor

• Gissabild-0087.JPG
    Gissabild-0087.JPG
    64.9 KB · Visningar: 128
Ser ut som ett varmt land med en del palmlikande växter, en av bilarna står parkerad i fel rikting vilket är tillåtet i England och Australien bla.
Gula dubbellinjer i vägkanten vilket också är vanligt i Engelsktalade länder.
Klart "Engelska" hus och ett rikare område.
Ser ut att vara en vattenscooter på trailer och en flicka i kort klänning så det bör vara varmt.
Många skorstenar så det är nog kyliager på vinterhalvåret.

Engelska sydkusten - Poole-Doorset ?

Engelsktalande land, juste klimat, alla vill ha en palm på tomten! Gräddan i landet har sina flådiga bostäder på denna postadress!

Per - Då tror vi några km från varandra.
Syster min bor mellan Bournmouth och Poole och det ser ut så där i ett rikt område som gränsar mellan parken och havet...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar