Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Skam den som ger sig. För att inte göra nästa bild för lätt så fotar vi "baksidan"...
 

Bilagor

  • IMG_1203_resize.jpg
    IMG_1203_resize.jpg
    18.7 KB · Visningar: 290
Helt utan anknytning till ledtrådarna drar jag till med Akaroa bara för att testa om det är fel på min uppkoppling eller om det är någon annan orsak till att jag inte får upp några nya inlägg i tråden...
 
Helt rätt. Hong Kong befann vi oss i. Fotot är från the wisdom path. Massvis av längdkluven träd står uppställda i en liggande 8 (oändlighet) med en massa kloka budskap på, tror jag iaf, jag förstod inte mkt ;-)
 
Då går vi vidare med denna bild som jag tog för bara ett par timmar sedan. På platsen pågår just nu en festival med en tredjedels anknytning till en av föregående bilds ledtrådar. Bilder föreställer ett landmärke i en liten "stad" som inte är helt okänd för många svenskar även om få någonsin åker dit.
 

Bilagor

  • festivalen.jpg
    festivalen.jpg
    73.4 KB · Visningar: 332
Då går vi vidare med denna bild som jag tog för bara ett par timmar sedan. På platsen pågår just nu en festival med en tredjedels anknytning till en av föregående bilds ledtrådar. Bilder föreställer ett landmärke i en liten "stad" som inte är helt okänd för många svenskar även om få någonsin åker dit.


Chiang Mai???

Pha Dam
 
Senast ändrad:
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.