Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
JenyJ
Aktiv medlem
Dnjepr....?
Naturligtvis skulle jag också skriva Kiev.. ;-)
Jan Klerung
Aktiv medlem
Bilden visar Nipgubben. Statyn (som vandaliserades för något år sedan men som nu är restaurerad) står vid foten av Nipfjället i närheten av IdreFjälls anläggning i norra Dalarna.
Är det 24 timmar, som man har på sig att lägga ut en bild? Jag vet vilken bild jag ska lägga ut men jag kan inte leta fram den förrän i kväll.
/Jan
Är det 24 timmar, som man har på sig att lägga ut en bild? Jag vet vilken bild jag ska lägga ut men jag kan inte leta fram den förrän i kväll.
/Jan
MrLind
Aktiv medlem
Bilden visar Nipgubben. Statyn (som vandaliserades för något år sedan men som nu är restaurerad) står vid foten av Nipfjället i närheten av IdreFjälls anläggning i norra Dalarna.
/Jan
Ja, det var förståss helt rätt.
Din tur Jan. Ser fram mot din bild ikväll
Jan Klerung
Aktiv medlem
Då ska vi se.
Var finns denna f.d. privatbostad, som har gästats av bland annat kungligheter och operasångare? Från andra sidan huset är utsikten magnifik men då blir det nog lite för lätt. Parken är sedan ett par år tillgänglig för allmänheten. Pluspoäng för egendomens namn.
Var finns denna f.d. privatbostad, som har gästats av bland annat kungligheter och operasångare? Från andra sidan huset är utsikten magnifik men då blir det nog lite för lätt. Parken är sedan ett par år tillgänglig för allmänheten. Pluspoäng för egendomens namn.
Bilagor
Jan Klerung
Aktiv medlem
Dags för ledtrådar?
Det kanske blir lite lättare att göra rätt val, när jag berättar att Aristoteles Onassis har varit gäst här.
Det kanske blir lite lättare att göra rätt val, när jag berättar att Aristoteles Onassis har varit gäst här.
janolof
Aktiv medlem
Något Kennedyskt?Dags för ledtrådar?
Jan Klerung
Aktiv medlem
Egendomen har aldrig ägts av någon Kennedy och så vitt jag vet, så har det aldrig varit någon Kennedy på besök där.
Det var i andra ärenden, som Onassis var där.
Det var i andra ärenden, som Onassis var där.