Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Han har väl bott på lefkas ,nidri men även i argentina o argentina är inte samma värdsdel.
Jag tolkar din oldsberska ledtråd som att han inte besökt stället
och då kan han ju bott där!
Lefkas ,Nidri med andra ord,själva huset el. parken får vi jobba vidare med(om jag är på rätt ö)
 
Han har väl bott på lefkas ,nidri men även i argentina o argentina är inte samma värdsdel.
Jag tolkar din oldsberska ledtråd som att han inte besökt stället
och då kan han ju bott där!
Lefkas ,Nidri med andra ord,själva huset el. parken får vi jobba vidare med(om jag är på rätt ö)

Onassis har gästat huset, inte varit bosatt där. Förmodligen diskuterade han affärer med ägaren till egendomen under sitt besök.
 
Onassis hade affärer ihop med Niarchos gällande både det ena och det andra, och det kanske leder fram till Saint Moritz.

per
 
Ska vi ge oss upp till Vänern?

per

Förlåt. Jag kollade lite bättre på kartan. Det är ungefär dubbelt så långt mellan Uddevalla och platsen, som vi söker, som det är mellan Uddevalla och Göteborg.

Platsen har inte med Ahlmarks rederi i Karlstad att göra. Vänern och Karlstad ligger åt fel håll från Uddevalla.

/Jan
 
Du lurade mig lite på avståndet. Jag funderade vidare på Thuntank som idag är stort, samtidigt som jag naturligtvis förstod att Onassis aldrig skulle sätta sin fot i Lidköping.

Nu blir det Norge.

per
 
Tur att vi inte hamnade i Moss, där gick det bara att läsa om Kate.

Kanske är det Arendal eller Tönsberg.

per
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.