Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Maxieboy skrev:
Rätt vädersträck i alla fall men inte så långt bort i stanien.
Hmm... hålet i Döda fallet i vid Ragunda i jätteformat... borde vara i jätteland som inte ligger ända bort i stanien - i riktning Ulan Bator.

Rent statistiskt sett hamnar man i Ryssland, om man ska gå på lägsta oddset.

... bara för att gaffla in sig!
 
Det finns fler länder i den riktningen :)
Inte Grekland hellre! Kanske inte så lätt att Googla på, om man inte vet vad det är för något.
 
Om du har kört från Sverige så har du stannat lite för tidigt på din resa. Fortsätt några timmar till i samma riktning så kommer du till platsen ovan. Ja, man får gå i två timmar den sista biten fram. Orkar man hela vägen så får man belöning, kall pilsner serveras till vänster i bilden, under det röda taket!
 
Nej, jag har inte varit där. Hade inte ens hört talas om det. Får erkänna att det är ett resultat av googlande. Som jag skrev i mitt första svar så såg det ut som Elbsandsteingebirge. Och tänkte att dom bergen kanske fortsätter in i Tjeckien. Och då var det inte så svårt att komma fram med hjälp av Google o Googlemaps.

Ska försöka få till nån bild under dagen.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.