Rajala, funkade utmärkt
Hej,
Eftersom jag var på jakt efter ny kamera, så kollar man ju runt bland siter, och hittade då detta som stod på Fotosidan. Vis av det som stod så kollade jag först på hemsidan, sedan ringde jag och kollade, för att inte hamna på samma ställe som vissa hamnat, dvs att ha beställt och sedan inte fått leverans.
Snackade med Lucas som kollade i lagersaldo och vad som gick att leverera. Han kollade också efter vilken väska som skulle passa med objektiven så att man inte behöver byta, pga att man tagit i för mycket eller lite.
Beställde grejjerna i Torsdags 2011-07-14 vid pass klockan 12. SMS'et om att paketet kommit till ICA fick jag vid kl 15.00 på fredagen (2011-07-15). Precis lagom för att åka och hämta före jag drog iväg på veckosluts semester.
Så, varför fungerade det för mig och inte för andra?
Tror att det beror på att jag inte förlitar mig på att Webb/e-post fungerar klanderfritt, utan att det behövs en personlig kontakt också, om man vill vara säker..
Alltså, mitt intryck är att det fungerar utmärkt och kommer att använda Rajala även framgent (samt rekomendera till kompisar, om de undrar)
Tor