ganska
Aktiv medlem
Jag har inte obegränsat med skärpedjup på ett långt tele, men jag visar fortfarnde en verklighet. En fotografisk bild av verkligheten, ja just det. Och din uppfattning är tillförlitligare än definitionen för fotografi i Wikipedia och Nationalencyklopedin, jag kanske skall tipsa författrna att kontakta dig så att definitionen blir den rätta
)
Mvh
Assar
Det är ungefär nu jag brukar kläcka ur mig saker som gör att jag blir utsparkad från forum, det ska jag inte göra denna gången. Vad fotografi är för mig har ingenting med vad NE eller wikipedia säger att det är, vad något är för än själv är personligt. Sen är det bra att ha grunddefinitioner på många saker, så jag säger inte att det inte ska finnas en allmänt vedertagen definition på begrepp - men något som är så luddigt som en konstform kanske man inte ska lägga in i den kategorin.
Och vet du vad, det kan du få hälsa dom som skrivit både NE och Wikipedia - vill dom ta den diskussionen med mig så får dom gärna registrera sig här och börja, jag är inte den som är den.
Alltså allt är en verklighet, det spelar ingen roll hur mycket du förvränger den, eller på vilket sätt - en verklighet är det alltid. Precis som ingenting är verkligt då allting förvrängs. Verkligheten är helt enkelt en jävla bluff.