bjorkman
Aktiv medlem
Tackar Janne
Och jag tycker det är synd o skam.
När jag blev medlem för några år sedan och ser tillbaka på dom korten jag ställde ut då
Kan jag undra hur kunde jag lägga ut dom korten! (alla får högre krav med åren)
En fast inte många sågade mina bilder tycker jag i dag att de va förfärliga
Jag måste säga att nu när jag tittar på andras bilder i samma klass som när jag började tycker jag synd att dom inte läst på detta forum.
Jag lider med dom för vetskapen att många inte ens vill ha dom på Fotosidan plus att jag en i dag ser mej som en kille som tar kort till familjealbumet men får till något bättre kort ibland.
(Så vem bestämmer när man ligger över knapptryckar ligan?)
Så då har jag ju inget här att göra!
Men jag la ut vitsippan igen för att en kille ville se att jag beskar den på ett annat vis.
Så ett kort har jag här i alla fall!
Mvh/Familjen Björkman
Uppsala
Och jag tycker det är synd o skam.
När jag blev medlem för några år sedan och ser tillbaka på dom korten jag ställde ut då
Kan jag undra hur kunde jag lägga ut dom korten! (alla får högre krav med åren)
En fast inte många sågade mina bilder tycker jag i dag att de va förfärliga
Jag måste säga att nu när jag tittar på andras bilder i samma klass som när jag började tycker jag synd att dom inte läst på detta forum.
Jag lider med dom för vetskapen att många inte ens vill ha dom på Fotosidan plus att jag en i dag ser mej som en kille som tar kort till familjealbumet men får till något bättre kort ibland.
(Så vem bestämmer när man ligger över knapptryckar ligan?)
Så då har jag ju inget här att göra!
Men jag la ut vitsippan igen för att en kille ville se att jag beskar den på ett annat vis.
Så ett kort har jag här i alla fall!
Mvh/Familjen Björkman
Uppsala