Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad är önskvärt på FS?

Produkter
(logga in för att koppla)
Varsågod Mats. Dina bilder är intressanta för att de känns som halva vägen till vad jag själv skulle vilja ha åstadkommit (tyvärr finner jag sällan motiv i naturen då, men..) Därmed är det iaf ingen stor utmaning för mig vid morgonkaffet att få fram det jag skulle vilja sett annorlunda. Alldeles lagom att börja dagen med alltså:)
 
ulricahdesign skrev:
Nej, du har så rätt, Johan!!

Jag kan nog tycka att denna kommentar jag just gav Percy känns bra, men åh, jag fick verkligen anstränga mig för att uttrycka mig på bra sätt så att det inte låter som att jag "tror att jag kan" ;)

Och se vad bra det blir om man anstränger sig. Och tänk om du "kan" då? Vad hemskt det vore :)

/Johan
 
Tack Lotta, Percy, Eva, Tomas mfl.
Nu har jag fått ett helt gäng med konstruktiva kommentarer. Det är precis detta jag tycker är önskvärt på FS.
 
Jo men de är endå svårt att ge en Bra fotograf kretik när man är dålig själv de måste du/ni bara förstå !!

Mvh/Familjen Björkman
Uppsala
 
Tack för alla komentarer, ochså dig David även om du sågar :))))))))), det är trots allt förklarat varför....
Alla andra som har fantasi-tack för alla råd och dåd-måste gripa kameran vid nästa solnedgång och plåga anden och er med nya bilder :)))))))))))
 
Är det bara jag som fick mentala bilder av Justin Timberlake liggandes i Lenas blomlåda? :D

/Johan
 
Nejda det gjorde david e ochså-negativt ment-öh kan nogon upplysa lite om denna person, för en stackars utlandssvensk?

Det finns en med det namnet på den filmsida jag själv är med på (se vad duktiga vi är och hur många film vi varit med i),
Men jag kan inte riktigt rellatera det till bilden
 
Senast ändrad:
Grantun skrev:
Alla andra som har fantasi-tack för alla råd och dåd-måste gripa kameran vid nästa solnedgång och plåga anden och er med nya bilder :)))))))))))
Vilken inställning. Plåga alltså;) (jo, jag såg smileyn) Hoppas Lena att du tar till dig kritiken också och att det inte är det "plågandet" som är vinsten med publiceringen iaf.

Förresten kanske det inte är fel att erkänna att det finns flera faktorer till att jag inte kommenterat din and också. En är att jag helt enkelt inte lyckas formulera orden utan massa tänk och den andra är att sugen till det ev. tänket försvann helt med andras kommentarer om att vissa borde kommentera. Inledningen av de första två kommentarerna tycker jag är onödig eftersom det inte har med din bild att göra utan mest bara franmhävande om att de kommentatorerna nog anser sig bättre än alla som avstår.
 
lottawe skrev:
Vilken inställning. Plåga alltså;) (jo, jag såg smileyn) Hoppas Lena att du tar till dig kritiken också och att det inte är det "plågandet" som är vinsten med publiceringen iaf.

Förresten kanske det inte är fel att erkänna att det finns flera faktorer till att jag inte kommenterat din and också. En är att jag helt enkelt inte lyckas formulera orden utan massa tänk och den andra är att sugen till det ev. tänket försvann helt med andras kommentarer om att vissa borde kommentera. Inledningen av de första två kommentarerna tycker jag är onödig eftersom det inte har med din bild att göra utan mest bara franmhävande om att de kommentatorerna nog anser sig bättre än alla som avstår.

njaä inatt var det ingen som komenterade och så var det nog nogon som trodde ni alla som en inte hadde lust-men många stod tidigt upp och skrev i morse............
 
lottawe skrev:


Förresten kanske det inte är fel att erkänna att det finns flera faktorer till att jag inte kommenterat din and också. En är att jag helt enkelt inte lyckas formulera orden utan massa tänk och den andra är att sugen till det ev. tänket försvann helt med andras kommentarer om att vissa borde kommentera. Inledningen av de första två kommentarerna tycker jag är onödig eftersom det inte har med din bild att göra utan mest bara franmhävande om att de kommentatorerna nog anser sig bättre än alla som avstår.

Snacka om att klanka ner på andra...

Jag skrev att de var synd att ingen kommenterade, när de fanns en möjlighet. Bilden hade inte legat inne så länge när jag skrev, men nu har Lena fått flera bra tips från olika kommentarer.

En sak till, jag har aldrig hävdat eller någon gång påstått att jag skulle vara bättre än någon annan, så kom inte med sån skit!
 
lottawe skrev:
Vilken inställning. Plåga alltså;) (jo, jag såg smileyn) Hoppas Lena att du tar till dig kritiken också och att det inte är det "plågandet" som är vinsten med publiceringen iaf.

Förresten kanske det inte är fel att erkänna att det finns flera faktorer till att jag inte kommenterat din and också. En är att jag helt enkelt inte lyckas formulera orden utan massa tänk och den andra är att sugen till det ev. tänket försvann helt med andras kommentarer om att vissa borde kommentera. Inledningen av de första två kommentarerna tycker jag är onödig eftersom det inte har med din bild att göra utan mest bara franmhävande om att de kommentatorerna nog anser sig bättre än alla som avstår.

nåja nu förstod jag- jag vill plåga ER inte mig själv med era svar. Dem tycker jag om!
 
Men Eva, jag skrev inte "Eva tycker attt hon...." heller. Vidare kanske du kan hålla med om att dina två översta rader knappast är väsentlig bildkritik om du läser dem igen?

Nåja, farligt var det väl inte, men nödvändigt?
 
Han var ett exempel. Du verkar missförstå poängen. Kunde varit vilken kändis som helst.
 
Haha David du var elakare än jag genomskådade :)

Timberlake i min balkonglåda, haha ja den kunde jag givetvis få lite pengar för hahaha

men varför just Timberlake???
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.