Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Västerås någon?
- Trådstartare Roq
- Start datum
ekcim
Aktiv medlem
En bild till, efter lite lek med den..
Finns även i större format.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=1795460&target=_blank
Finns även i större format.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=1795460&target=_blank
Bilagor
Senast ändrad:
Agni
Aktiv medlem
Det var ju riktigt trevligt att träffa andra fotointresserade västeråsare, kul med en så pass stor uppslutning vi blev 6 personer. Eftersom jag tycks vara den enda som inte har något liv och redan kollat igenom bilderna så bjuder jag på 1.
Halloj Peter! Vilken härlig färgklick ! Inte såg jag några blommor....Åhh, super kul och kreativt att du fångade getingen i full speed. Gör hela bilden tycker jag / Agneta
Agni
Aktiv medlem
En försök till helkroppsbild av mig under dagens vandring.
Vad roligt Mikael att se dina bilder....inga konserter här inte ! Kul med din skugga och roligt med matvagnen. Kreativa bilder...spännande att se mer av du har att bjuda på längre fram / Agneta
Agni
Aktiv medlem
Polfilter och hysteriskt Photoshoparbete ger den här sliskigt färgglada bilden:
Urban vad roligt att se din kollektion bilder ! Gillar bilden från bibblan mycket. Så kreativt ! Har du testat att göra Hitchcock bilden sv/v.....tror den kan bli super scary. Fina bilder och roligt att se vad du fångade i kameran när vi andra stod typ en...två..tre meter ifrån / Agneta
Agni
Aktiv medlem
Jaaa vad kul...hänger oxå med. Vem väljer dag, plats och tid denna gång ??? Skriv gärna en dag i förväg så jag inte glömmer ladda batterierna....hände mig igår när det var bästa läget att fota Sjöräddningensövningar på Mälaren , typiskt!! Ska bli molnigt i veckan så det kan bli häftiga bilder / Agneta
ekcim
Aktiv medlem
Vad sägs om att vandra vid hamnen/mälaren, starta runt lillåudden och röra sig mot lägarängshållet och vidare? Eftersom jag är ledig så spelar dag ingen roll för mig, men ge lite feedback först om denna idé?
Låter kanon.. Ta med sig lite kaffe denna gång så kan man kanske fika lite.
Hojta till om dag och tid bara.
Roq
Aktiv medlem
Låter bra. Jag är ledig nästa vecka också.
Själv är jag lite sugen att träna "actionbilder" d.v.s. att få till snygga bilder men panoreringar. Gärna lite dramatiska vinklar.
Själv cyklar jag mountainbike och var lite sugen på att pröva några såna bilder. Då kan man ju hitta nåt mer naturnära ställe för att få bra miljö. Ett av mina favoritställen är ANundshög.
Men det kan vi ju spara till nån annan gång.
Själv är jag lite sugen att träna "actionbilder" d.v.s. att få till snygga bilder men panoreringar. Gärna lite dramatiska vinklar.
Själv cyklar jag mountainbike och var lite sugen på att pröva några såna bilder. Då kan man ju hitta nåt mer naturnära ställe för att få bra miljö. Ett av mina favoritställen är ANundshög.
Men det kan vi ju spara till nån annan gång.
ekcim
Aktiv medlem
nån som vet om det kanske händer nåt i västerås eller dess närhet så är det ju kanske kul att få nåt mer specefikt att fota, allt från kanske en fotbollsmatch till cross eller nåt med bilar eller fart i, de flesta kom vi väl fram till hade bil eller så möts man och samåker nånstans eller så spar man det som sagt och kör en hamnvända.