Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Västerås någon?
- Trådstartare Roq
- Start datum
WESKER
Aktiv medlem
Roq
Aktiv medlem
Lägger upp några enstaka som inte åkte direkt till soptunnan...
Trevligt var det i alla fall och jag hänger gärna med igen.
Ljuset växlade hela tiden från härligt eftermiddagsljus till platt "inget-alls-ljus" så man fick ta vara på stunderna...
Ser fram emot er andras bilder!
Trevligt var det i alla fall och jag hänger gärna med igen.
Ljuset växlade hela tiden från härligt eftermiddagsljus till platt "inget-alls-ljus" så man fick ta vara på stunderna...
Ser fram emot er andras bilder!
Bilagor
ekcim
Aktiv medlem
hehe. Skoj om du kommer ändå Behövs lite folk från andra städer på våra träffar. 18:00 mittemot stora avgång/ankommande skärmen mitt på centralstationen. Funderar på haka med nån gång i Västerås. Bodde där ett tag som liten.
jo absolut roligt att komma iväg en bit dock dottern har match ikväll så sket sig i starten, men tar en ringcheck på detta.
Agni
Aktiv medlem
Vad skoj att se lite bilder ifrån tisdagens foto expedition ! Riktigt roligt att vi blev 6 st ! Jätte trevligt! Nästa gång får ni ragga upp några fler tjejer....det blev lite ensamt ! Själv har jag inte hunnit gå igenom mina bilder ännu! Tänk vad kul det är att se vilka variationer på bilder det kan bli även då vi var på samma ställen och fotade ! Kul att ni laddade upp de. Nu ska jag kika igenom mina bilder....får se om jag hittar något spännande ! På återseende / Agneta