Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Västerås någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det var ju riktigt trevligt att träffa andra fotointresserade västeråsare, kul med en så pass stor uppslutning vi blev 6 personer. Eftersom jag tycks vara den enda som inte har något liv och redan kollat igenom bilderna så bjuder jag på 1.
 

Bilagor

  • landning.jpg
    landning.jpg
    11.9 KB · Visningar: 104
Riktigt kul att så många kom med, jag är sugen på mer. nån bild kommer så fort jag gått igenom dem.
 
Lägger upp några enstaka som inte åkte direkt till soptunnan... :)
Trevligt var det i alla fall och jag hänger gärna med igen.

Ljuset växlade hela tiden från härligt eftermiddagsljus till platt "inget-alls-ljus" så man fick ta vara på stunderna...

Ser fram emot er andras bilder!
 

Bilagor

  • Bänken-mini.jpg
    Bänken-mini.jpg
    95 KB · Visningar: 98
Hoppa på tåget till sthlm idag då? Kl 18 vid centralen träffas d nåra å ska ut i sthlmskvällen för lite gatufoto.
 
Vad mer behöver du veta? Att vi ska vandra runt i centrala sthlm å fota folk som hänger på UNG08 festivalen å ta nåra konsertkort? hehe
 
Haha, nej menade inte så, åker gärna utan att veta vart egentligen bara lite snävt inpå, min fru brukar kalla det framförhållning ;)
 
hehe. Skoj om du kommer ändå :D Behövs lite folk från andra städer på våra träffar. 18:00 mittemot stora avgång/ankommande skärmen mitt på centralstationen. Funderar på haka med nån gång i Västerås. Bodde där ett tag som liten.
 
hehe. Skoj om du kommer ändå :D Behövs lite folk från andra städer på våra träffar. 18:00 mittemot stora avgång/ankommande skärmen mitt på centralstationen. Funderar på haka med nån gång i Västerås. Bodde där ett tag som liten.

jo absolut roligt att komma iväg en bit dock dottern har match ikväll så sket sig i starten, men tar en ringcheck på detta.
 
Vad skoj att se lite bilder ifrån tisdagens foto expedition :)! Riktigt roligt att vi blev 6 st :)! Jätte trevligt! Nästa gång får ni ragga upp några fler tjejer....det blev lite ensamt :)! Själv har jag inte hunnit gå igenom mina bilder ännu! Tänk vad kul det är att se vilka variationer på bilder det kan bli även då vi var på samma ställen och fotade :)! Kul att ni laddade upp de. Nu ska jag kika igenom mina bilder....får se om jag hittar något spännande :)! På återseende :) / Agneta
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.