Annons

Västerås någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
För mig själv :) men det verkar inte vara nåt problem att få väst där iallafall , man lämnar telenummer och webadress de kan kika på bilderna och även kanske köpa ifrån om det är intresserade.
 
Är gratis idag på den så kallade "Fräsen" och håller på långt till eftermiddagen, be om en fotoväst så har du tillgång till banan..
 
Är gratis idag på den så kallade "Fräsen" och håller på långt till eftermiddagen, be om en fotoväst så har du tillgång till banan..

Kan tyvärr inte komma loss idag, ska iväg med familjen på två utflykter.
Men ska se till att komma loss framöver, de har väl träningar några ggr per vecka som man också kan gå på?
 
Spontan fotorunda? Någon?

Känner mig bara sugen på att få komma ut och fota lite idag, vore ju klart roligast om man var några stycken dessutom. Vet inte vart man skulle kunna åka en dag som denna, men det löser sig ju alltid ;)
 
Vad hände med tråden? hehe. Jag å en polare åker till västerås 3/7 för lite streetfoto. Ska först ut till Irsta å fota lite så vi är väl inne i stan runt kl 14 eller 15. Nån från västerås som e sugen på hooka på eftermiddagen?
 
Västeråsarna verkar lika svårflörtade som folk i Uppsala haha! Skumt då jag e gammal västeråsare å hakar med folk jag inte känner ganska ofta.
 
Hallå hallå!

Ska köpa en Canon EOS 50D med objektiv nu innan torsdag och tänkte höra om någon här har kanske lust att lära upp en nybörjare!
Ska också ut i helgen till johannisberg och fota dragracing!
Är helt novis på fotografering men har läst och försökt att förstå så mycket jag kan men lite måste man ha hjälp med (väldigt mycket faktiskt) :)

MVH, Tim.
 
Hallå hallå!

Ska köpa en Canon EOS 50D med objektiv nu innan torsdag och tänkte höra om någon här har kanske lust att lära upp en nybörjare!
Ska också ut i helgen till johannisberg och fota dragracing!
Är helt novis på fotografering men har läst och försökt att förstå så mycket jag kan men lite måste man ha hjälp med (väldigt mycket faktiskt) :)

MVH, Tim.


Tjohopp och välkommen in i kameravärlden, jag är öppen för "träff" nästa veckan fram till onsdag att ta mig ut å leka med kameran lite om det är fler som vill där även du om du är sugen.
 
Tjohopp och välkommen in i kameravärlden, jag är öppen för "träff" nästa veckan fram till onsdag att ta mig ut å leka med kameran lite om det är fler som vill där även du om du är sugen.

Jovisst är jag intresserad!
Beror på när hur och var och om du är beredd på massvis med ointelligenta frågor :)
Måstse först bara ta och köpa mig kameran, var nyss och tittade på en som såg riktigt bra ut!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.