Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Västerås någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Polfilter och hysteriskt Photoshoparbete ger den här sliskigt färgglada bilden:
 

Bilagor

  • Duvor-på-himlen-mini-skärpt.jpg
    Duvor-på-himlen-mini-skärpt.jpg
    99.2 KB · Visningar: 102
Lite hitchcock över den Urban. En till från mig, köplust någon?
 

Bilagor

  • kund_vagn_mini2.jpg
    kund_vagn_mini2.jpg
    83.8 KB · Visningar: 103
Så småning om!

Får Tacka för en trevlig kväll. Skall se om jag får lite tid och lust att fixa med datorn i helgen så kommer det nog några bilder sen.
 
Här kommer några bilder från mig. Inte vad jag brukar fota precis :)! Roligt var det!
 

Bilagor

  • DSC_76291forumet.jpg
    DSC_76291forumet.jpg
    14.1 KB · Visningar: 76
Oj, visste inte jag kunde ladda upp flera bilder samtidigt :)! Blev lite sv/v.......lite mörka kanske....det är syftet :)!
 

Bilagor

  • DSC_75491forum.jpg
    DSC_75491forum.jpg
    16.5 KB · Visningar: 77
  • DSC_75521forumet.jpg
    DSC_75521forumet.jpg
    18.4 KB · Visningar: 77
  • DSC_75691forum.jpg
    DSC_75691forum.jpg
    17.1 KB · Visningar: 73
Det var ju riktigt trevligt att träffa andra fotointresserade västeråsare, kul med en så pass stor uppslutning vi blev 6 personer. Eftersom jag tycks vara den enda som inte har något liv och redan kollat igenom bilderna så bjuder jag på 1.

Halloj Peter! Vilken härlig färgklick :)! Inte såg jag några blommor....Åhh, super kul och kreativt att du fångade getingen i full speed. Gör hela bilden tycker jag :) / Agneta
 
Polfilter och hysteriskt Photoshoparbete ger den här sliskigt färgglada bilden:

Urban vad roligt att se din kollektion bilder :)! Gillar bilden från bibblan mycket. Så kreativt :)! Har du testat att göra Hitchcock bilden sv/v.....tror den kan bli super scary. Fina bilder och roligt att se vad du fångade i kameran när vi andra stod typ en...två..tre meter ifrån :) / Agneta
 
Gillar verkligen din sista bild Agneta, dramatiska moln och snyggt ljus.
Någon som är sugen på en fototur nu i veckan, jag är ledig mån-fre och tänkter ta mig en tur någonstans.
 
Jaaa :) vad kul...hänger oxå med. Vem väljer dag, plats och tid denna gång :)??? Skriv gärna en dag i förväg så jag inte glömmer ladda batterierna....hände mig igår när det var bästa läget att fota Sjöräddningensövningar på Mälaren :), typiskt!! Ska bli molnigt i veckan så det kan bli häftiga bilder :) / Agneta
 
Vad sägs om att vandra vid hamnen/mälaren, starta runt lillåudden och röra sig mot lägarängshållet och vidare? Eftersom jag är ledig så spelar dag ingen roll för mig, men ge lite feedback först om denna idé?
 
Vad sägs om att vandra vid hamnen/mälaren, starta runt lillåudden och röra sig mot lägarängshållet och vidare? Eftersom jag är ledig så spelar dag ingen roll för mig, men ge lite feedback först om denna idé?

Låter kanon.. Ta med sig lite kaffe denna gång så kan man kanske fika lite.

Hojta till om dag och tid bara.
 
Låter bra. Jag är ledig nästa vecka också.
Själv är jag lite sugen att träna "actionbilder" d.v.s. att få till snygga bilder men panoreringar. Gärna lite dramatiska vinklar.
Själv cyklar jag mountainbike och var lite sugen på att pröva några såna bilder. Då kan man ju hitta nåt mer naturnära ställe för att få bra miljö. Ett av mina favoritställen är ANundshög.
Men det kan vi ju spara till nån annan gång.
 
nån som vet om det kanske händer nåt i västerås eller dess närhet så är det ju kanske kul att få nåt mer specefikt att fota, allt från kanske en fotbollsmatch till cross eller nåt med bilar eller fart i, de flesta kom vi väl fram till hade bil eller så möts man och samåker nånstans eller så spar man det som sagt och kör en hamnvända.
 
Polfilter inhandlat,, Och ett nytt stativ. Verkade populärt med polfilter sist så vill ju vara en i mängden , så nu är man redo.
 
Har ingen bra koll på sportevenemangen, har för mig att det ska vara en motocrosstävling på malma den 28 augusti men mer än så känner jag inte till.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.