Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Västerås någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra Agneta! Jag var där för några veckor sedan och stod och tittade på detta hus. Det hade potential men jag hittade ingen bra vinkel. Du har hittat en bra bild!
 
Det va ganska kul, dock såg vi en hel del andra ensamma människor med systemare som sprang omkring, dock verkade de inte lika intresserade av våran 2 manna gupp.
 
Japp, en fotokväll på kyrkbacken...valde då ut denna bild som jag tog. Konverterat den till antik i Lightroom! Hoppas nu på att fler dyker upp nästa gång :)!

Snyggt foto på min gamla jympasal.
Skriv gärna i tråden nästa gång ni ger er ut så hänger jag på.
 
Idag gick Västerås fotografer man ur huse...
 

Bilagor

  • fotoaction4072mini.jpg
    fotoaction4072mini.jpg
    30.3 KB · Visningar: 146
Nåra från forumet här som var ute och fota på powermeet igår kväll? Gick en vända och såg en hel del folk som fotade (inte bara vanligt folk)
 
Halloj!
Tänkte sticka ut och fota på tisdagkväll den 11 aug! Skulle vara roligt om det dyker upp några fler :)! Förra gången träffades vi vid Domkyrkan kl 18! Jag kommer att finnas där på tisdag igen...eller om någon annan har något annat förslag beroende på vad ni vill fota :)! Bestämmer till 100 i forumet på tisdag så håll ögonen öppna :)....det skulle vara super kul om vi blir fler och även att det dyker upp några andra tjejer ;-)! / Agneta
 
Sticker in en inbjudan till Västeråsarna att de är välkomna till Enköping på måndagkvällar. Vi kör varje måndag 18:30-20:30, vi samlas vid Enakyrkan som ligger vid gamla busstationen Källgatan 21. Jag brukar vara där från 18:00.

Efter promenaden kan vi samlas i kyrkan och titta på bilderna och fika om vi vill. Kolla in tråden fotopromenader Enköping måndagar.
 
Tony: Aha, nya miljöer låter verkligen intressant. Går det att hänga med i morgon alltså?
/Urban

Agneta: Hmm, domkyrkan har jag varit vid skapligt nyligen med fotoklubben och med en fotokompis ett tag innan så jag kan nog tänka mig nåt annat område. Annars är jag ofta sugen på att komma ut :)
 
Har ju hela stan i närheten men samlingsplats på domkyrkan kanske kan vara lämpligt. Så länge benen funkar så. :)
 
Tänker fortfarande sticka ut imorgon tisdag 11/8 och fota! Hoppas någon annan hänger på! Skrev tidigare kl 18 vid domkyrkan! Detta betyder inte att vi behöver fota där! Tyckte det var en bra samlingspunkt....nära till...stan...hamnen osv :) / Agneta
 
Definitivt kanske! ;-) Jag har just fått tillbaka mitt favoritobjektiv så jag är sugen på att komma ut. Det ska väl regna i morgon? Är det inte för illa kan man ju få fina bilder då. Hoppas några fler kommer. Jag kan höra med en tjej från fotoklubben om hon vill följa med också.
 
ska inte säga 100% igt men kanske är på, vet dock inte förrän precis innan, beror lite på familjen.
 
Kommer fortfarande att fota idag 11/8.....just nu hänger det regnmoln i luften :)....hoppas inte att det blir spöregn...ljuset är så vackert när det är molnigt :)! Hoppas några fler vågar sig ut i osäkert väder! Kankse ses vi utanför Domkyrkan idag kl 18 :) / Agneta
 
Vädret lättar! Ljust på himlen :)....bara några mörka moln...snygg effekt i kameran :)! Påminner om kvällens fototräff :)....undrar om det bara blir jag och min kamera vid Domkyrkan kl 18 idag :).... Hoppas ni fotografer i Västerås trakten dyker upp :) / Agneta
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.