ANNONS
Annons

Världens bästa foton visas på Aftonbladet

Produkter
(logga in för att koppla)
Tomasz skrev:
Vad skiljer en mustig diskussion från pajkastning? Om en tråd som den här är besvärlig för majoriteten så ger jag inte mycket för FS-medlemmarna. Det är ju fritt fram för tusan, ingen av de diskuterade fotograferna är närvarande, bara att häckla på utan risk. Tål ni inte oliktänkande så har jag ingen råd att ge, mer än "käfta emot".

För min del går det över i pajkastning när man hänger upp sig på detaljer och märker ord. Tycker vissa inlägg var givande men i det sora hela var det mesta sagt på 3-4 inlägg enligt mig. Vidare anser jag att en diskussion, mustig eller inte, bör bygga på väl grundade argument och i sig själv vara dynamisk. Här fanns det snarare en kärna som byggde på att en åsikt ansågs vara "konstig".

Men det är min åsikt, och det är ju det som är tjusningen med oliktänkande. Men jag tänker inte älta det här fram och tillbaka, det leder ingen vart i mina ögon.

Mvh Magnus

Re: Re: Re: Ja du kan väl börja räkna

vargen24 skrev:
Jag är ganska övertyfgad aom att många tycker mina bilder är rena "skiten" och finns säkert någon på jorden som anser att dom är riktigt bra
En du själv???hajar du nu

Du menar antagligen "än du själv" - språkfel kan vara lite svåra att förstå. Vet inte varifrån den här otäcka smutskastningen kom - eller om det till syvende och sist är smutskastning. Kanske det är ironi - men snälla ni, markera det då tydligt. Ironi är farligt om man inte vet vad man gör.

Personligen tycker jag till exempel att "dimman kommer" och "solnedgång med en fiskare in mot hamn" är två riktigt fina bilder - och därmed kan vi konstatera att Kalle inte är den enda i världen som tycker att hans bilder är bra.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar