Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning - Helsingborg
- Trådstartare aceeo
- Start datum
RolandM
Aktiv medlem
yalazy skrev:
Tack! Är detta på norr? På kanten av landborgen? Eller får man inte fråga så mycket?
Antalet platser där gatunumret är 3 är väl rätt begränsat, som dessutom ligger en bit från sjön och några meter upp i luften. Dags för en tur till Skåne och leta igenom kvarteren där de rika bor. Funderar på om det är securitasmärke som sitter på brevlådan.
/Roland - tar fram taxeringkalendern
yalazy
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Antalet platser där gatunumret är 3 är väl rätt begränsat, som dessutom ligger en bit från sjön och några meter upp i luften. Dags för en tur till Skåne och leta igenom kvarteren där de rika bor. Funderar på om det är securitasmärke som sitter på brevlådan.
/Roland - tar fram taxeringkalendern
Jag inser allmer att Sherlock Holmes i mig håller på att tyna bort! Tack för påminnelsen Roland, han måste räddas givetvis!
/Camilla går till hitta.se
aceeo
Aktiv medlem
yalazy skrev:
Tack! Är detta på norr? På kanten av landborgen? Eller får man inte fråga så mycket?
Du får fråga precis hur mycket du vill.....men någr asvar blir det inte, dock en ledtråd i form av en bild.....
// Anders
Ps. Ligger Norr om Knutpunkten Ds
Bilagor
CerebralCortex
Aktiv medlem
CerebralCortex
Aktiv medlem
CerebralCortex
Aktiv medlem
Jaha, var det en väldigt svår bild, eller har alla tagit siesta???
RolandM
Aktiv medlem
Tips för effektivt letande:
Posten har en karta över var brevlådor finns. Den i kombination med Lantmäteriets flygfoton bör kunna ge en ledtråd. Längst ned på postens söksida finns brevlådornas kordinater i rikets rutnät. Mata in kordinater i GPS eller orientera på vanligt sätt med karta.
Gäller ju förstås att bilden är tagen i rätt stad..
Posten har en karta över var brevlådor finns. Den i kombination med Lantmäteriets flygfoton bör kunna ge en ledtråd. Längst ned på postens söksida finns brevlådornas kordinater i rikets rutnät. Mata in kordinater i GPS eller orientera på vanligt sätt med karta.
Gäller ju förstås att bilden är tagen i rätt stad..
Bilagor
CerebralCortex
Aktiv medlem
Hehe, smart. Jag trodde nästan att tråden hade dött.... hoppas nån svarar snart så jag får en ny chans att leta, det var ju jättekul det här
CerebralCortex
Aktiv medlem
Absolut Gratulerar!
Ser med spänning fram emot nästa utmaning.
/Patrik
Ser med spänning fram emot nästa utmaning.
/Patrik
CerebralCortex
Aktiv medlem
Hmmm, det där känner jag igen...