Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Helsingborg
- Trådstartare aceeo
- Start datum
Kakelgasten
Aktiv medlem
Sorry...GA-skolan är det.
Ny bild kommer i eftermiddag då jag befinner mig i Lund nu.
Ny bild kommer i eftermiddag då jag befinner mig i Lund nu.
Kakelgasten
Aktiv medlem
aceeo
Aktiv medlem
Hmmm, tror bestämt jag vet vart detta föremål befinner sig, får se om någon annan löser det innan fredag..... vill bara tala om att jag känner mig något vingklippt utan min digitalkamera..... men ska kompensera all fotograferingsförlust genom att bränna av 500 bilder i helgen på lite olika motiv, "bara för att"
// Anders
// Anders
Kakelgasten
Aktiv medlem
Det stämmer...nere vid sundsbussarna är det.
aceeo
Aktiv medlem
Roland tre minuter efter mig, men det måste innebära att det är rätt när två gissar på samma, därför lägger jag redan nu upp nästa, skulle jag haft fel, får Ni helt enkelt ignorera min bild och gissa på Arnes igen....
----------
Kan vara viss skakningsoskärpa i bilden.
Bilden är en logga för detta specifika föremål, som i vissa lägen kan tyckas vara långt borta, men ibland riktigt nära....
// Anders
----------
Kan vara viss skakningsoskärpa i bilden.
Bilden är en logga för detta specifika föremål, som i vissa lägen kan tyckas vara långt borta, men ibland riktigt nära....
// Anders
Bilagor
aceeo
Aktiv medlem
Mats Nilsson (msse) skrev:
Då måste jag förstås fråga:
Vad har hänt med din kamera?
/Mats
Skit på sensorn, blir en svart fläck i ena högra hörnet, mycket otrevligt, ganska lätt att retuchera bort, men eftersom garantin gäller lämnade jag klart in den =D
Fick faktiskt tillbaka den idag, längtar redan till morgondagen....
// Anders
aceeo
Aktiv medlem
Hmmm, vet ju ännu inte om det var jag som fick rätt, men tror ju det....
Utmaningen denna gången är plåtat strax innan jag lämnad ein kameran, och enkom för denna utmaningne, och vald med omsorg, men kanske också lite svårare än tidigare =D
Ledtrådar kommer kontinuerligt
// Anders
Utmaningen denna gången är plåtat strax innan jag lämnad ein kameran, och enkom för denna utmaningne, och vald med omsorg, men kanske också lite svårare än tidigare =D
Ledtrådar kommer kontinuerligt
// Anders
RolandM
Aktiv medlem
aceeo skrev:
LEDTRÅD2: Ibland nära, ibland inte
Ska leta upp en bild av sundsbussen Pernille