Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Attans, jag som också tog en bild idag. Men det var en bra bild Mats. Det ska vara extra svårt ibland.
 
Ledsen att jag inte hann med att lägga upp en bild igår, var tvungen att byta ut en trasig server.

Då får vi se hur pass lätt/svår denna är.

Ledtråd: Allt har en baksida...
 

Bilagor

  • img_0363.jpg
    img_0363.jpg
    24.3 KB · Visningar: 221
Hmmm, tror bestämt jag vet vart detta föremål befinner sig, får se om någon annan löser det innan fredag..... vill bara tala om att jag känner mig något vingklippt utan min digitalkamera..... men ska kompensera all fotograferingsförlust genom att bränna av 500 bilder i helgen på lite olika motiv, "bara för att"

// Anders
 
Är långt ifrån säker, men jag vill minnas att det var här jag läste de raderna...
 

Bilagor

  • staty.jpg
    staty.jpg
    45.3 KB · Visningar: 292
Let´s go!

Ibland har man tur. Stod och tittade på texten när jag var där för ett par månader sedan..
Vi kör en ny. Vi börjar utan ledtråd, misstänker att ni tar den ganska snabbt.
 

Bilagor

  • fuskis.jpg
    fuskis.jpg
    38.6 KB · Visningar: 276
Roland tre minuter efter mig, men det måste innebära att det är rätt när två gissar på samma, därför lägger jag redan nu upp nästa, skulle jag haft fel, får Ni helt enkelt ignorera min bild och gissa på Arnes igen....

----------

Kan vara viss skakningsoskärpa i bilden.

Bilden är en logga för detta specifika föremål, som i vissa lägen kan tyckas vara långt borta, men ibland riktigt nära....

// Anders
 

Bilagor

  • close.jpg
    close.jpg
    36.5 KB · Visningar: 259
Mats Nilsson (msse) skrev:
Då måste jag förstås fråga:

Vad har hänt med din kamera?

/Mats

Skit på sensorn, blir en svart fläck i ena högra hörnet, mycket otrevligt, ganska lätt att retuchera bort, men eftersom garantin gäller lämnade jag klart in den =D

Fick faktiskt tillbaka den idag, längtar redan till morgondagen....

// Anders
 
Oj oj vad jag känner igen denna bild , kan bara inte komma på varifrån......

Det lossnar väl snart ;)


\Rogs
 
Hmmm, vet ju ännu inte om det var jag som fick rätt, men tror ju det....

Utmaningen denna gången är plåtat strax innan jag lämnad ein kameran, och enkom för denna utmaningne, och vald med omsorg, men kanske också lite svårare än tidigare =D

Ledtrådar kommer kontinuerligt

// Anders
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.