ANNONS
Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Verkar som så iaf...släpade med barnen på en liten tur innan vi tog en tura då jag trodde mig veta var det var, men tji fick jag.

Inte så svår egentligen - har en bild liggande här. Skulle förstås vara kul att ge någon annan en chans!

Kanske läge? :)

Visst, bilden föreställer EFS-kyrkan som ligger på vägen mellan Bruksgatan och Trädgårdsgatan.
Jag hoppas att bilden visar tillräckligt mycket!

Mvh
Mats

Bilagor

• utmaning_hbg.jpg
    utmaning_hbg.jpg
    20.2 KB · Visningar: 289
Ny bild!

Ok, jag vet inte hur lätt eller svår den här bilden är. Jag börjar i alla fall utan någon ledtråd.

Lycka till!

Mvh
Mats

Bilagor

• utmaning_20050302.jpg
    utmaning_20050302.jpg
    19.5 KB · Visningar: 263
Har studerat utsnittet, och kan tänka mig att jag möjligen gått förbi där, dock har jag digitalkameran på lagning en vecka till, men då ska jag springa förbi, om ingen hittat dit innan vill säga.....

// Anders

Den var svår, jag trodde det var vid Campus, men det stämde inte. Någon ledtråd kanske...

Håkan, det är inte alltid vid Campus... he he

Om jag vet vart det är så borde ordet
"Ung"
ha en väldigt självklar innebörd

// Anders

Ja jag har då verkligen inte en susning om var detta är nå'nstans. Kanske en ledtråd?
//Alice

Ledtråd.

Då börjar jag med en försiktig ledtråd:

Om man tittar i övre högra hörnet av bilden kan man se en ordentligt lång trappa i flera sektioner som går upp till en stor byggnad, en skola kanske? Bilden är tagen på den nya och mycket diskuterade tillbyggnaden.

Lagom mycket info?

Mvh
Mats

Tror det, känner att min ledtråd var ganska träffande, hade också denna
"kontroversiell byggnad"
... men tyckte den var allt för enkelt =D

Lägger ingen upp innan Fredag, kommer jag gå förbi och lägga upp, så skynd, skynda

// Anders

Hoppas ni ursäktar kvalitén...tagit genom bilfönstret när jag körde förbi...:)

Hoppas ju dessutom att det är rätt?

Bilagor

• img_0352_edited-1.jpg
    img_0352_edited-1.jpg
    31.5 KB · Visningar: 247
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar