Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Nämen det är ju Darth Vader look-a-like-skulpturen! Vet var den står men frågan är om jag hinner dit idag...

Alldeles rätt Johan, de var nog för enkelt eller så e ni för smarta för mig ;)

Din tur Johan.

Snyggt jobbat.

En eloge att tråden fortfarande lever och är aktiv. Får väl ge mig in till Hbg en dag och ta lite bilder så man kommer med i matchen igen.

Ganska lätt bild denna gången...(tycker iaf jag).

Tanken är väl att kanske fler ska känna igen var det är så det inte bara är 1-2 personer som...bla...bla...bla.

Bilagor

• inte_fuska.jpg
    inte_fuska.jpg
    42.9 KB · Visningar: 312
Ahh nu tror jag att jag vet var det är, jag sticker genast och tar en bild.
Men jag väntar lite och ser om någon annan klarar det först, jag har ju precis haft mitt bidrag här.

\Rogs

Vi måste ha skrivit samtidigt Gullberg, jag såg inte dina ledtrådar förrän nu. Men jag har varit nere i stan och tagit en bild på .... ja just det.

Jag ger någon annan chansen att komma före så jag väntar tills imorgon med att lägga upp min gissning(som är rätt jag har bildbevis;))

\Rogs

Väntar minsann bara till ikväll, kör nog förbi och tar en bild under eftermiddagen, och när jag är tillbaka blir den upplagd.... om ingen annan hinner före

BTW Gillade den där subtila ledtråden

// Anders

aceeo skrev:
Väntar minsann bara till ikväll, kör nog förbi och tar en bild under eftermiddagen, och när jag är tillbaka blir den upplagd.... om ingen annan hinner före

BTW Gillade den där subtila ledtråden

// Anders

Det gör du rätt i...

Angående ledtråden...kunde bara inte låta bli...:)

Valde en skrynkelfri bild ifrån strykjänshållet

// Anders

Bilagor

• rödakvarn4.jpg
    rödakvarn4.jpg
    45 KB · Visningar: 381
Senast ändrad:
Min bild, hoppas den inte är allt för lätt, vill ju gärna att Ni ska få gnugga geniknölarna

// Anders

Bilagor

• kyrka.400.jpg
    kyrka.400.jpg
    44.1 KB · Visningar: 368
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar