Hellberg
Aktiv medlem
Nu har jag försökt 2 ggr.
Först, ett Sigma objektiv. På hemsidan stod det som leverans status 1-2dagar... men i bekräftelse mailet var det restat... Beräknad leverans om 3 vecker...
SUPER, jag väntade 3 veckor och fick ett nytt lev datum...o så höll det på. Jag ringde en annan leverantör och dom berättade att det objektivet inte funnits i lager på över ett ½ år ifrån Sigma!!!!! VARFÖR BERÄTTAR INTE DUSTIN DET??? Från att ha haft 1-2dagar till att jag fått vänta flera månader!
SEN...Nu(idag) beställde jag ett objektiv. Lev:1-2dagar på hemsidan.När jag beställde(ringde) frågade jag så att det var säkert att det kommer innan helgen, och fick svaret Inga problem! Sen ringde jag en gång till bara för att försäkra mig, och då hette det med största sannolikhet...
Jag är rätt angelägen om att få det innan helgen, så jag mailade för att för att få allt bekräftat på papper, och fick mail svar:
Objektivet kommer preliminärt in till oss tidigast 070820.
Vill du att jag annulerar ordern?
Vänliga hälsningar
Peter Schulte
Dustin home AB
Sälj
Vadihela..... ???
Tidigast 20/8... Dom andra tjejerna sa ju att det skulle komma innan helgen!
Jag litar INTE en sekund på DUSTIN längre...
Dålig service och uselt utbildad personal!!!!
Måste bara få skriva av mig lite!
MYCKET MISSNÖJD fd. kund till Dustin!
(Har fått SUVERÄN hjälp på Cyberphoto kan tilläggas )
Först, ett Sigma objektiv. På hemsidan stod det som leverans status 1-2dagar... men i bekräftelse mailet var det restat... Beräknad leverans om 3 vecker...
SUPER, jag väntade 3 veckor och fick ett nytt lev datum...o så höll det på. Jag ringde en annan leverantör och dom berättade att det objektivet inte funnits i lager på över ett ½ år ifrån Sigma!!!!! VARFÖR BERÄTTAR INTE DUSTIN DET??? Från att ha haft 1-2dagar till att jag fått vänta flera månader!
SEN...Nu(idag) beställde jag ett objektiv. Lev:1-2dagar på hemsidan.När jag beställde(ringde) frågade jag så att det var säkert att det kommer innan helgen, och fick svaret Inga problem! Sen ringde jag en gång till bara för att försäkra mig, och då hette det med största sannolikhet...
Jag är rätt angelägen om att få det innan helgen, så jag mailade för att för att få allt bekräftat på papper, och fick mail svar:
Objektivet kommer preliminärt in till oss tidigast 070820.
Vill du att jag annulerar ordern?
Vänliga hälsningar
Peter Schulte
Dustin home AB
Sälj
Vadihela..... ???
Tidigast 20/8... Dom andra tjejerna sa ju att det skulle komma innan helgen!
Jag litar INTE en sekund på DUSTIN längre...
Dålig service och uselt utbildad personal!!!!
Måste bara få skriva av mig lite!
MYCKET MISSNÖJD fd. kund till Dustin!
(Har fått SUVERÄN hjälp på Cyberphoto kan tilläggas )