mayro
Aktiv medlem
Jag ber om ursäkt om jag inte läste rätt men skrev du inte:
Citat: "Samt där dom negativa sidorna av Canikonernas kassa funktioner drar ner omdömmena för dom på liknande sätt som utebliven filmfunktion drar ner betygen på Sonys stillbildskameror.. För hålla det enkelt.."
Jag frågade då om du hjälpa till att speca de kassa funktionerna du syftar på hos Nikon/Canon som inte belyses i tester. Är det möjligt?
Men snälla.. Las läs läs ..... Det står redan saker som utan tvekan även du torde förstå. Jag orkar inte sitta med repriser efter repriser.. Du får faktiskt delta mera på större delar också utav forumet om du missar vad som samtalas om ofta. Eller i alla fall i denna topic.. Men tips. Dålig i praktiken använbarhet i sk live view funktioner där inga minus blir alls. Det nämns. Men ger inga tydlige nerdragningar..Medans stora nerdragningar blir för ingen filmande funktion för en Sony.. Och man ser noll utav förbättrande i omdömmen trotts bra skärm vinklingsbarhet samt en live view som de fakto är en förkrossande bra tillgång ofta då man väl börjar använda en Sony A550 vid det kameran är byggd för. DVS att vara en stillbildskamera.....
Därmed får du nu koppla på eget kritiskt tänkande samt läsande och själv försöka läsa in mera om flera saker och se hur saker blir omnämnda samt bedömda... Och anser du att allt är soligt och jättebra får du tycka som så. Åsiktsfrihet är en underbar sak i Sverige.. Och jag har noll problem att du har en annan åsikt än mig..
Men då du börjar uttala dig om saker såsom dina erfarenheter gäller alla kameror så får du finna dig i att jag poängterar att du bör endast tala om din kamera och dess funktion.. Svårare är det inte..
Så.. Punkt.. Du har dina tankar och jag mina... Och jag är gärna ändå en forumspolare trotts våra tankar inte är domsamma..