Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tröttsamt
- Trådstartare lotelo
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Jo...så är det...12000 medlemmar betyder oxå runt 6000 åsikter (minst). Vet inte om det är rätt sätt att angripa det genom att öppna ännu en tråd som förmodligen kommer att gräva sig ner i moralspiralen.
Naturligtvis kommer det alltid att vara så i samhället, så varför inte på FS?
Naturligtvis kommer det alltid att vara så i samhället, så varför inte på FS?
Festfotografen
Aktiv medlem
Alltså nu känner jag mig lite träffad
Vet inte om det är mig du menar
då jag senaste dygnet anmärkt på hur vissa kommenterat en del bilder här.
Men jag står fast vid min åsikt att om man nu ska klaga på en bild så gör det konstruktivt och inte på ett elakt och nedvärderande sätt.
Vet inte om det är mig du menar
då jag senaste dygnet anmärkt på hur vissa kommenterat en del bilder här.
Men jag står fast vid min åsikt att om man nu ska klaga på en bild så gör det konstruktivt och inte på ett elakt och nedvärderande sätt.
Jag kommenterade en kommentar där någon bad en annan medlem att dra åt h****e. Jag tyckte det var lite dumt att säga så. Skulle jag inte ha gjort det, Lotta?lotelo skrev:
Du kanske är en av de jag syftar på fast du är ju inte ensam. Jag står fast vid att jag tycker det är fånigt att kommentera andras kommentarer.
/Lotta
lotelo
Aktiv medlem
Calle. Du kommenterade väl även bilden? Det gjorde jag också direkt efter din kommentar. Jag tycker självklart inte heller att man ska hoppa på folk hur som helst och jag tycker att man ska vara konstruktiv i sitt kommenterande. Men hur konstruktivt är det när man på en bild enbart går in och tycker till om andras kommentarer?
/Lotta
/Lotta
Nä, det är inte speciellt konstruktivt.lotelo skrev:
Calle. Du kommenterade väl även bilden? Det gjorde jag också direkt efter din kommentar. Jag tycker självklart inte heller att man ska hoppa på folk hur som helst och jag tycker att man ska vara konstruktiv i sitt kommenterande. Men hur konstruktivt är det när man på en bild enbart går in och tycker till om andras kommentarer?
/Lotta
Men kring såna här bilder blir det ofta kommentarer och diskussioner av det slag vi sett idag. Jag tycker inte det är rätt eller bra, men jag räknar kallt med att det händer så fort det dyker upp en bild av denna typ.
Bengt-Arne
Aktiv medlem
Man måste ha rätt att utrycka sin åsikt om sådant man inte gilla.
Jag tar helt avstånd mot bilder som har våldsporr inslag.
Blir det fler av den typen av bilder, lämnar jag med flera fotosidan.
SunKi
Aktiv medlem
Bengt-Arne skrev:
Man måste ha rätt att utrycka sin åsikt om sådant man inte gilla.
Var har du sett våldsporr på fotosidan?
Känns som att vissa är lite väl känsliga ibland, kanske har med religion att göra? Är du religös Bengt-Arne?
Har ingen aning om vilken/vilka bilder ni pratar om, men kan tänka mig att det är bilderna på Elin Marklund (hette hon så?), vilka är bilder där ingen lär ha skadats, finns inget våld med i dom bilderna.
Aja, om jag tänker på något helt annat får ni väl rätta mig
Festfotografen
Aktiv medlem
Jag förstår inte riktigt Lotta
tycker du att vi ska acceptera att man verkligen försöker trycka ner folk här
ta en titt på dom kommetarer som är skriva och analysera dom
lotelo
Aktiv medlem
Bengt-Arne. För min del handlade det här mer om kommentarerna än om bilderna. Vad jag tycker om just dem skrev jag under respektive bild. Sen är det faktiskt som sagt inte bara två? bilder som ligger bakom mitt inlägg. Men ok, jag gillar inte heller porr oavsett sort men vad som är porr kan nog definieras på många sätt.
/Lotta
/Lotta
MickeS
Aktiv medlem
lotelo skrev:
Jag är så förbannat trött på vissa händelser här på fotosidan. Tycker nog att det ibland känns som någon j**la jakt på vem som gör rätt/fel. Varför måste vissa klanka ner på andras kommentarer hela tiden? Tillåts vi att ha olika åsikter och skriva på olika sätt?
/Lotta
Tycker det är tråkigt om det är som du skriver.. det bästa tror jag nog är att ignorera dessa kommentarer.
Eller varför inte lägga till en funktion "kommentera kommentarer" för dom som vill. Och att man kan välja att slippa se dessa
GOD JUL
/micke
lotelo
Aktiv medlem
festfotografen skrev:
Jag förstår inte riktigt Lotta
Självklart ska man inte acceptera förtryck men är det rätt sätt att kommentera andras kommentarer? Jag fick själv just en motkommentar? (tror jag) som jag svarade lite spydigt på. Vill påstå att jag klarar det själv och tycker att andra också borde klara det.
/Lotta
Festfotografen
Aktiv medlem
Det handlar väl om att våga bry sig !
Festfotografen
Aktiv medlem
om du tar och tittar på den kommentar som persone gav så förstår du kanske reaktionen som kom