tozz
Avslutat medlemskap
Fast nu säger du emot dig själv totalt. Om jag testar mina komponenter mot varandra så gör jag samma test som vilken annan datortillverkare som helst, du får inte mer stabilitet för att en tillverkare gör det. Dessutom kan du se till att du inte råkar ut för bristfälliga komponenter (som grafikkorten och moderkorten i senaste Mac Pro t.ex.)Det finns lite tva lager nu nar det pratas om valmojligheter och "kreativitet".
Helt klart finns det de som vill valja egen hardvara och mecka med drivrutiner precis sa som du kan gora med Windows och Linux. Men det ar ocksa det som ar en fordel med Mac OS, Solaris, HPUX, AIX, iSeries, osv, att du inte kan gora det. Du valjer en prestanda niva som du vill ha, sen har tillverkaren fixat resten sa att du inte behover bekymra dig och du kan vanda dig till en tillverkare for support. Detta ger sjalvklart ett stabilare system ocksa, oavsett vad Windows fanatiker vill pasta, for att du har EN tillverkare som testar ALLA mojliga kombinationer av den hardvaran som de saljer.
Angaende iPhone, om du vill anvanda den som en harddisk, sa ar det val upp till dig, men det kanns som att ett usb minne for 100kr ar nagot smidigare, billigare och battre for det andamalet.
Jag tyckte valdigt mycket om att leka med hardvara en gang i tiden, och gor fortfarande till viss del, men sen vaxte jag upp och ville ha ett system som bara fungerar, utan en massa konstigheter och extra tid.
Jag tror inte de som fått sina datorer crashade av Apple issued updates håller med dig om stabilitet