Tobias Lindberg
Aktiv medlem
det jag fick göra var att skicka in en kopia på fakturan jag fick av postorderfirman. Inte så farligt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
solen skrev:
Jag beställde en Canon EOS 10D + objektiv från Technikdirekt den 6/11 men de har inte klarat av att leverera. De verkar inte få in varor från Canon! När deras besked i går var att de inte kunde ange leveranstidpunkt drog jag in beställningen och la en hos Topfoto i stället. De hörde av sig på telefon efter tio minuter och utlåvade omedelbar leverans (8 dar). betalning via direktöverföring krävdes dock, men det går att få via postförskott också.
För övrigt drar Technikdirekt pengarna från kontokortet när de gör ordern klar för leverans. Då får man också besked per mail.
solen skrev:
Adrian!
1449 euro för en 10D på Topfoto.
Adrian82 skrev:
Tack för svaret! Det är ju faktiskt bara aningen mer än 1419 som den kostar(-de) på TD.. Har du en länk till deras hemsida möjligen? Jag har sökt lite och tycks inte hitta.. =/
30 euro för 8 dagars leverans istället för ??? känns som en sjysst deal.
Mvh. Adrian
solen skrev:
http://www.top-foto.de/
Du vet inte vad den tyska posten heter?RawBeer skrev:
Fick sen ett mail vilket kolli nummer mitt paket hade. så jag kunde spåra det på tyska resp svenska postens hemsidor.