Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kommer han att överleva?

Jaha, så var Bosse framme i Huddinge.
m_41b60d6f94a61.jpg


Jag låter bilden och titeln svara för sig själv...
 
Senast ändrad:
Anders, hahaha hur funkar det med kollen?
2 månader? Resan har hållit på mycket längre än så. Vi började i slutet på Juli. :) Tyvärr ligger vi tom efter i tidsschemat och klara under 2005 är nog tveksamt om vi blir. Men är man optimist så är man. :)
 
Eftersom jag redan haft Bosse hos mig så tillhör jag inte de otåliga. Men jag måste säga att livstecknen från Bosse och hans värdfamiljer är väldigt få.
Visst kan det vara knepigt att få fotografering och Bosses vistelse att stämma överens alla dagar. Men jag föreställer mig att rätt många har varit lediga den senaste tiden, och någon ytterligare bild borde kunnat laddats upp.
 
Det kanske vore vettigt att man utger ett telefonnummer till "rese-värden" så att det går att ringa och höra vad som hänt om det är så att Bosse stannar lite väl länge på samma ställe... om målet nu är att hela resan skall genomföras.
 
tråkigt

Ja jag håller med om att trots att vi är MÅNGA.. så borde alla så snart de hinner/ är klara med sitt fottande att kunns skicka han vidare.. Och sant fler bilder borde kommit upp vid detta laget!.. Jag evt att jag var nummer 13 på listan och det finsn 14 bilder på sidan!.. Min kom upp som nummer 11 för jag ladda upp den på nått efter Hon som va 14 på listan!.. Kom igen nu alle sammans.. SKÄRPNING.Se till att bosse kommer iväg och att han bilder kommer upp......./// Helena
 
Håller med dig Helena. Jag tycker att det går alldeles för sakta. Upp med tempot nu allihopa!!!

/Johannes
 
Nä..men hallå!!
Vart har Bosse tagit vägen!
Håller med både Helena och Johannes. Det går fruktansvärt långsamt.

Jag har ju redan haft Bosse, men det är synd om dom som verkligen ville ha Bossse till vintern. Vart är Bosse?? Borde inte Bosse ligga ganska långt ner på listan egentligen nu?

Och vart har alla bilder tagit vägen?
Eller är det bara så att folk inte haft tid att lägga upp Bosse ännu?

Nä se nu till att få iväg han så att dom andra längre ner på listan får han också!!

Marie
 
Hoppas man får lite tid på sig att framkalla och kopiera bilderna också.

/Richard (som vill stryka sig från listan om det inte är OK att fota analogt)
 
Richard!

Så lång tid sm det tagit nu borde de innan på listan [som som inte skickat in alltså] haft tid att tillverka sin egen framkallningsvätska och fotopapper ;-)

Allvarligt talat har det varit tyst, tomt och ouppdaterat fruktansvärt länge nu :-(

/mie
 
Richard..jag fotade analogt!
Talade om för Magnus att det skulle ta sin tid att framkalla och kopiera sina bilder!

Sen finns det ju 1 timmes framkallning som jag fick höra jag skulle använda!

Men står kvar och behåll din plats i väntan på Bosse!

Kramar Marie
 
Richard

Klart att du ska ha tid pådig att framkalla dina bilder och ta kopia, men som många sagt eller som jag tycker så ska det inte behölva ta MÅNADER.. jag evt inte hur du ligger till på listan men jag hoppas att du vill vara med!.. det e ju bara det att sedans bsse var iväg har vi inte hört mera livstecken.. Han kan ju kommit bot i posten VI)SST men han kan ju oxå ligga hemma hos någon som inte har kamera, glömt bort, inte pengar att skicka han vidare.eller kan det vara så att han/hon som haft han senast inte har dator pgs av virus eller dylikt... eller bara nån som helt och hållet är ignorant.. man kan ju bara spekulera.. men det är lite tråkigt!.. Ha det bra // Helena
 
Galaxens President skrev:
Hoppas man får lite tid på sig att framkalla och kopiera bilderna också.

/Richard (som vill stryka sig från listan om det inte är OK att fota analogt)

Självklart är det helt OK att fotografera analogt, det gjorde även jag.
Beroende på hur dagschemat med arbete och familj ser ut för oss så kan det ju förstås vara svårt att helt ägna sig åt Bosse. Men om du helt fritt prioriterade att lägga upp en bild på Bosse här, så skulle det kunna vara gjort på 24-36 timmar. Och då utgår jag från att du har alla grejer till hands, och inte behöver jaga över hela sta'n efter mörkrum, kemi och scanner.
Och med en vecka tillgodo hinner du genomföra detta med lite kvalitet också...
 
Det verkar som Johan Ström hade Bosse sist och jag vet inte varför men det verkar som hans medlemskap är spärrat. Känns inte så bra det här....
 
OK .. e hans medlemskap spärrat?? HUmmm kan vi inte kolal med han som startade Sverigeresan.. han kankse har telenummer till honnom.. det hade ju varit det utlimata.. att ha då hade man kunna stött på vid sådana här tillfällen.... Jaja jag tror inte det kommer bli fler bilder tyvärr.. värkar Hopplöst just nu iaf.. tyvärr tyvärr...// Helena
 
Skall vi tolka det som om Bosse nu verkligen är kidnappad? Det var inte bra!! Han har fortfarande en lång resa framför sig...

Magnus, kan Du inte försöka ta lite hjälp av ledningen för fotosidan?
Vi kan kanske på det sättet få fram ett meddelande till Johan och höra ifall han har för avsikt att behålla Bosse och i så fall varför?

Det kan ju finnas någon anledning till att Johan inte går att söka bland fotografer.

\\Sten
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.