ANNONS
Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Sedär då var det kristallklart för alla hur det ligger till nu då? :)

Fast det vore ju rätt kul om han fortfarande var på turné 2010... Förutsatt att det beror på att listan fortsatt att växa och inte för att folk bestämt sig för att behålla honom. :)

Jag vill inte vara den som tjatar och gnatar om att man ska skynda på och så. Har jag räknat ut rätt så är det jag som står på tur. Och får jag hem Bosse i tid så kan jag bara säga uj,uj,uj vad kul vi ska ha. Nästa vecka händer det mycket intressant.

martin vem??

vem är martin vad jag kan se är jag den enda på listan med det namnet och jag har då INTE fått bosse det kan jag lova!!
undrar när man får den lille krabaten

hmmm...
Har något gått snett...?
Jag ska kolla upp det snarast!
Avvakta för besked, martin!
Har jag råkat skickat fel adress så ska vi rätta till det!
Men jag hör av mig!

1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
4. Marie Jarleskog, Linköping
5. Viktor Olsson, Örebro
6. Erik Carlsson Baubeta, Sthlm
7. Martin Alexandersson, Gävle
8. Viktor Gunnarson, Ljungskile
9. Kenneth Eriksson, Gislaved
10. Andreas Björk, Lund

Det är väl en annan Martin nr: 7
eller??
Jag vet inte riktigt var Bosse har varit än
men Eriks bild är den sista.
// Lena

Jag har kontaktat Erik, personen innan Martin!
Den adressen jag gav honom var till MARTIN(!), därför undrar jag varför inte du har fåttt den, o sen skickar mail till mig om att du inte han ta några bilder under din vecka, varför?!

eh va? viktor -> erik -> martin -> viktor ?!

finns kanske två viktor, men jag orkar inte bläddra tillbaka o kolla =)

Hej! Då har jag, Bosse, äntligen kommit till Gislaved. Men det var inget roligt mottagande jag fick. Först en lång dag i postlådan, som också blev en lång och kylig natt i respåsen. Förstod aldrig först varför jag skulle behöva vänta så länge när Kenneth väntat så mycket på mig. Men jag hann bläddra lite grann i tidningen som kom på morgonen. Där stod det om skottlossningen i Hillerstorp i går, ett mordförsök som Kenneth skrivit om. Inte undra på att han hade tankarna på annat när han kom hem i går kväll. Han blev i alla fall väldigt glad att se mig - och lite överraskad.
Men nu är det helg, och solen skiner. Det är skönt för jag har inga gummistövlar med mig. Trodde att jag skulle behöva det efter översvämningarna här i somras.

Vi hörs och ses!

Bosse

VIKTIG INFO!!!!!

Hej alla!

Det har skett lite ändringar på fotosidan, alla album har nu bytts ut till pooler!
Detta medför en del ändringar!

Det kommer att fungera enligt följande, jag har fått hjälp att skapa ett nytt album, ni hittar det under bilder>bildpooler>Bosses resa.

Vartefter ni får Bosse o korten blir klara så får ni SJÄLVA ladda upp er bild samt text på eran sida, precis som man gör med alla bilder man vill lägga ut, sen när bilden är inlagd så kommer en förfrågan om vilken pool ni vill lägga den i, då väljer ni BOSSES RESA, såklart =)
Så nu behöver man inte maila mig korten längre!

Som poolvärd så måste jag lägga in alla som får "tillträde" att lägga in kort i poolen, jag kommer att lägga in namn för namn ju längre listan går!

Jag kan inte själv flytta över korten som ligger ute för tillfället!
Därför vill jag be att följande:Roland, Anders, Marie, Viktor, Erik lägger över sina kort snarast!

Sen så fortsätter vi som vanligt, men ha allt detta i åtanke!

Några frågor?
Tveka inte att höra av er, ska försöka svara på alla frågor!

Hoppas ni alla har en bra helg!

//Mange

hör gärna av er när bilderna är flyttade!

Hej, allihopa! Nu är jag på väg igen. Det blev en kort men intensiv vistelse i Gislaved. Ja, nu ska ni inte tro att det inte blev några bilder, för det blev det. Kenneth har säkert tagit 20-25 bilder på mig. Med digital-kamera, med svartvit film och med färgfilm.
Oj vad folk tittade undrande i lördags när Kenneth fotograferade mig. Jag såg nog vilka blickar folk gjorde. Konstigt nog var det ingen som frågade vad Kenneth höll på med.
Ska bli spännande att se vilken bild han laddar upp. Han sa till mig innan jag åkte att det troligen blir något som handlar om Gislaved i dag. Vad menade han med det? Men han vill väl förstås se hur varje bild blev innan han bestämmer sig. I första hand blir det svartvitt. Digitalt är bara reservlösning, men även då blir det i svartvitt så ingen märker något.
Hur som helst så tror jag Kenneth kommer att lägga upp fler Bosse-bilder i sina album.
Synd att jag inte hann stanna kvar till torsdag då fotoklubben ska vara jury för en fototävling i Skåne. Det hade varit intressant.Men å andra sidan fick jag vara med på ett planeringsmöte med Burserydsrevyn i söndags då man bestämde vad nästa års revy ska heta. Åhh, jag nästan spricker av spänning. Som sagt, den blir nog kul att få se när den blir färdig sen.

Vi hörs!

Bosse

Bosse anlände till mig i förmiddags. Har so far enbart hängt med våra ryska stäppsköldpaddor, Hilma och Helmer. De säger inte så mycket till varann men verkar komma bra överrens.

A

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar