Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sverigeresan2 ?
- Trådstartare Mange717
- Start datum
Miltona
Aktiv medlem
1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
4. Marie Jarleskog, Linköping
5. Viktor Olsson, Örebro
6. Erik Carlsson Baubeta, Sthlm
7. Martin Alexandersson, Gävle
8. Viktor Gunnarson, Ljungskile
9. Kenneth Eriksson, Gislaved
10. Andreas Björk, Lund
Det är väl en annan Martin nr: 7
eller??
Jag vet inte riktigt var Bosse har varit än
men Eriks bild är den sista.
// Lena
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
4. Marie Jarleskog, Linköping
5. Viktor Olsson, Örebro
6. Erik Carlsson Baubeta, Sthlm
7. Martin Alexandersson, Gävle
8. Viktor Gunnarson, Ljungskile
9. Kenneth Eriksson, Gislaved
10. Andreas Björk, Lund
Det är väl en annan Martin nr: 7
eller??
Jag vet inte riktigt var Bosse har varit än
men Eriks bild är den sista.
// Lena
Mange717
Aktiv medlem
Hej!
Nej nej, bosse är inte borta, han är hos viktor!
Det är bara Martin som strular lite...
Adressen är:
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=51383
Hej svejs
Nej nej, bosse är inte borta, han är hos viktor!
Det är bara Martin som strular lite...
Adressen är:
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=51383
Hej svejs
Kijana
Aktiv medlem
Hej! Då har jag, Bosse, äntligen kommit till Gislaved. Men det var inget roligt mottagande jag fick. Först en lång dag i postlådan, som också blev en lång och kylig natt i respåsen. Förstod aldrig först varför jag skulle behöva vänta så länge när Kenneth väntat så mycket på mig. Men jag hann bläddra lite grann i tidningen som kom på morgonen. Där stod det om skottlossningen i Hillerstorp i går, ett mordförsök som Kenneth skrivit om. Inte undra på att han hade tankarna på annat när han kom hem i går kväll. Han blev i alla fall väldigt glad att se mig - och lite överraskad.
Men nu är det helg, och solen skiner. Det är skönt för jag har inga gummistövlar med mig. Trodde att jag skulle behöva det efter översvämningarna här i somras.
Vi hörs och ses!
Bosse
Men nu är det helg, och solen skiner. Det är skönt för jag har inga gummistövlar med mig. Trodde att jag skulle behöva det efter översvämningarna här i somras.
Vi hörs och ses!
Bosse
Mange717
Aktiv medlem
VIKTIG INFO!!!!!
Hej alla!
Det har skett lite ändringar på fotosidan, alla album har nu bytts ut till pooler!
Detta medför en del ändringar!
Det kommer att fungera enligt följande, jag har fått hjälp att skapa ett nytt album, ni hittar det under bilder>bildpooler>Bosses resa.
Vartefter ni får Bosse o korten blir klara så får ni SJÄLVA ladda upp er bild samt text på eran sida, precis som man gör med alla bilder man vill lägga ut, sen när bilden är inlagd så kommer en förfrågan om vilken pool ni vill lägga den i, då väljer ni BOSSES RESA, såklart =)
Så nu behöver man inte maila mig korten längre!
Som poolvärd så måste jag lägga in alla som får "tillträde" att lägga in kort i poolen, jag kommer att lägga in namn för namn ju längre listan går!
Jag kan inte själv flytta över korten som ligger ute för tillfället!
Därför vill jag be att följande:Roland, Anders, Marie, Viktor, Erik lägger över sina kort snarast!
Sen så fortsätter vi som vanligt, men ha allt detta i åtanke!
Några frågor?
Tveka inte att höra av er, ska försöka svara på alla frågor!
Hoppas ni alla har en bra helg!
//Mange
hör gärna av er när bilderna är flyttade!
Hej alla!
Det har skett lite ändringar på fotosidan, alla album har nu bytts ut till pooler!
Detta medför en del ändringar!
Det kommer att fungera enligt följande, jag har fått hjälp att skapa ett nytt album, ni hittar det under bilder>bildpooler>Bosses resa.
Vartefter ni får Bosse o korten blir klara så får ni SJÄLVA ladda upp er bild samt text på eran sida, precis som man gör med alla bilder man vill lägga ut, sen när bilden är inlagd så kommer en förfrågan om vilken pool ni vill lägga den i, då väljer ni BOSSES RESA, såklart =)
Så nu behöver man inte maila mig korten längre!
Som poolvärd så måste jag lägga in alla som får "tillträde" att lägga in kort i poolen, jag kommer att lägga in namn för namn ju längre listan går!
Jag kan inte själv flytta över korten som ligger ute för tillfället!
Därför vill jag be att följande:Roland, Anders, Marie, Viktor, Erik lägger över sina kort snarast!
Sen så fortsätter vi som vanligt, men ha allt detta i åtanke!
Några frågor?
Tveka inte att höra av er, ska försöka svara på alla frågor!
Hoppas ni alla har en bra helg!
//Mange
hör gärna av er när bilderna är flyttade!
Kijana
Aktiv medlem
Hej, allihopa! Nu är jag på väg igen. Det blev en kort men intensiv vistelse i Gislaved. Ja, nu ska ni inte tro att det inte blev några bilder, för det blev det. Kenneth har säkert tagit 20-25 bilder på mig. Med digital-kamera, med svartvit film och med färgfilm.
Oj vad folk tittade undrande i lördags när Kenneth fotograferade mig. Jag såg nog vilka blickar folk gjorde. Konstigt nog var det ingen som frågade vad Kenneth höll på med.
Ska bli spännande att se vilken bild han laddar upp. Han sa till mig innan jag åkte att det troligen blir något som handlar om Gislaved i dag. Vad menade han med det? Men han vill väl förstås se hur varje bild blev innan han bestämmer sig. I första hand blir det svartvitt. Digitalt är bara reservlösning, men även då blir det i svartvitt så ingen märker något.
Hur som helst så tror jag Kenneth kommer att lägga upp fler Bosse-bilder i sina album.
Synd att jag inte hann stanna kvar till torsdag då fotoklubben ska vara jury för en fototävling i Skåne. Det hade varit intressant.Men å andra sidan fick jag vara med på ett planeringsmöte med Burserydsrevyn i söndags då man bestämde vad nästa års revy ska heta. Åhh, jag nästan spricker av spänning. Som sagt, den blir nog kul att få se när den blir färdig sen.
Vi hörs!
Bosse
Oj vad folk tittade undrande i lördags när Kenneth fotograferade mig. Jag såg nog vilka blickar folk gjorde. Konstigt nog var det ingen som frågade vad Kenneth höll på med.
Ska bli spännande att se vilken bild han laddar upp. Han sa till mig innan jag åkte att det troligen blir något som handlar om Gislaved i dag. Vad menade han med det? Men han vill väl förstås se hur varje bild blev innan han bestämmer sig. I första hand blir det svartvitt. Digitalt är bara reservlösning, men även då blir det i svartvitt så ingen märker något.
Hur som helst så tror jag Kenneth kommer att lägga upp fler Bosse-bilder i sina album.
Synd att jag inte hann stanna kvar till torsdag då fotoklubben ska vara jury för en fototävling i Skåne. Det hade varit intressant.Men å andra sidan fick jag vara med på ett planeringsmöte med Burserydsrevyn i söndags då man bestämde vad nästa års revy ska heta. Åhh, jag nästan spricker av spänning. Som sagt, den blir nog kul att få se när den blir färdig sen.
Vi hörs!
Bosse