Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan!

Vad skönt o höra att Bosse reser vidare, trots att han har dragit på sig en förkylning!?

Det är klart att det finns plats på listan...11 platser kvar!
Tänkte beskriva hur man går tillväga, men det hade redan Maria löst på ett toppen sätt!=)

/Mange
 
Marie: Du ska se att det blir bra, jag har kan-jang hemma så han ska allt bli frisk! :D

kul att han är på väg hit nu:D

/Mvh Viktor
 
#50?

Såg ingen ny lista efter denna så jag la helt sonika till mig själv

1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
............
47. Magnus Odelrot Göteborg
48. Jörgen Eriksson Skogås
49. Richard Abrahamsson, Uppsala
50. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg


// Anders
 
Hejsan Fotosidan!

Bossa här! Nu har jag kommit hem till viktor han behandlar mig som en kung! Jag har fått medicin mot min förkylning och viktor pratar om någon tjej han vill att jag ska träffa, vem vet man kanske träffar nån puding!

Resan gick bra, posten är snälla dom har tagit hand om mig väl - som vanligt - och snart ska vi plåta lite.

Jag kommer med fler inlägg om hur jag har det och hur det går med tjejen!:D

//Mvh Bosse
 
Bosse här igen! Jag har träffat en flickvän!:D:D Tyvärr kan hon inte följa med på resan hon har nämligen en unge att passa:((( Men men det får funka en då, nu ska jag gå och kela med henne! Later!

/Bosse
 
Kan Bosse få besöka Höga Kusten bron?

1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
............
47. Magnus Odelrot Göteborg
48. Jörgen Eriksson Skogås
49. Richard Abrahamsson, Uppsala
50. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg
51. Maren Vallström, Kramfors (Ångermanland, Västernorrland)
 
Re: Kan Bosse få besöka Höga Kusten bron?

Och gärna vidare västerut.


1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
............
47. Magnus Odelrot Göteborg
48. Jörgen Eriksson Skogås
49. Richard Abrahamsson, Uppsala
50. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg
51. Maren Vallström, Kramfors
52. Johan Örneblad, Göteborg
 
Snart är listan full!

1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
............
47. Magnus Odelrot Göteborg
48. Jörgen Eriksson Skogås
49. Richard Abrahamsson, Uppsala
50. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg
51. Maren Vallström, Kramfors
52. Johan Örneblad, Göteborg


Kul....=)
 
håller med

fullt!!! Här spanar man ju varje dag och önskar att det ska hända nåt ju....
Vad gör Bosse? Har han åkt vidare än?
 
Bosse planerar att resa snart, han ligger för tillfället och sover. Men inom en snarframtid kommer bosse lämna sin nya flickvän och fortsätta sin resa till sthlm.

//Mvh Viktor
 
Hej!

Jag håller med om att det tar lite tid!
Marie har inte skickat in sin bild ännu, men detta beror på att hon inte har någon digitalkamera, så hon måste framkalla o scanna in kortet!
Va i kontakt med henne i onsdags, sa att hon skulle få korten under torsdagen...men men inget har hänt!
Men det kommer nog inom en snar framtid!

Har även kontaktat Viktor, han va inte klar vid tillfället(ons/tors).
Men kort kommer därifrån!

Medan jag skriver detta vill jag även passa på att förklara, jag har skrivit det tidigare och skriver det igen...
När man har fått Bosse så får man ha honom MAX en vecka från ankomstdagen!
Inte längre, pga att resan blir så försenade då!

Har ni några frågor så kontakta mig!

Annars så väntar vi med spänning på kort från Marie och Viktor!

Ha det bra alla där ute!

/Mange
 
nu har jag varit och köpt megastort brev till bosse så han ska kunna sova och må bra under resan! Räknar med att lägga honom på lådan idag (söndag), sen skickar jag in rullen på framkallning idag också så om nån vecka är jag helt klar med bilder och allt! Men Erik har troligen bosse på tisdag!

//Mvh Viktor
 
Hmm...
Det verkar som en hel har kameror som inte är digitala!
Vilka är det som inte äger en digitalkamera, eller inte planerar o fota Bosse med en?
Kan vara av intresse!

Självklart behåller man sin plats på listan!
Jag undrar lite..?
 
Mange717 skrev:

Vilka är det som inte äger en digitalkamera, eller inte planerar o fota Bosse med en?
Kan vara av intresse!

Jag tänkte kanske fota Bosse med min vanliga EOS 300 men jag kan låna sambons A2. Beror lite på om jag tänker fota färg eller svartvitt, har inte bestämt mig än. Fotar jag svartvitt så tar jag EOS 300 om jag fått tag i fotoklubben så jag har tillgång till mörkrum. Men har jag inte det så tar jag den digitala. I vilket fall som helst så slipper Ni vänta på min bild för oavsett om jag tar den digitala eller analoga så kommer jag framkalla/föra över till datorn samma dag bilden är tagen.

Kan iofs fota svartvitt med A2 med men det är roligare att stå i mörkrummet. Som sagt, vi får se men Ni kommer iaf inte behöva vänta på bilden.
 
Mange717 skrev:
Hmm...
Det verkar som en hel har kameror som inte är digitala!
Vilka är det som inte äger en digitalkamera, eller inte planerar o fota Bosse med en?
Kan vara av intresse!

Självklart behåller man sin plats på listan!
Jag undrar lite..?

Jag kommer nog att fotografera Bosse med min Chinon, eftersom han lär anlända till Umeå under en period då jag inte har tillgång att låna faders digitalkamera.
 
Jag kommer att fota digitalt.
Funderar även på hur jag ska göra så han inte blir här så lämge hos mig även om det är kul att få träffa honom och rå om honom *ler*
// Lena
 
Vi hälsar Fredrik välkommen på listan!

1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
............
47. Magnus Odelrot Göteborg
48. Jörgen Eriksson Skogås
49. Richard Abrahamsson, Uppsala
50. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg
51. Maren Vallström, Kramfors
52. Johan Örneblad, Göteborg

54. Fredrik Bergh, Malmö
 
Hejsan Magnus!

Nu har jag äntligen kommit åt min data med bilden på Bosse. Fick virus förra veckan och har inte kommit in på datan sen dess. Idag är det klart att du får din bild på Bosse från mig. Räkna med att ha den hos dig ikväll.

Bilden fick jag i torsdags som jag sa till dig! Men som sagt virus i datan är inget roligt att få bort!

Marie
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.