Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm Zombie Walk film

Produkter
(logga in för att koppla)
Tackar för feedbacken! :)

Har kört klippningen i Premiere. sen gått in i After Effects för att lägga in effekter, text och färgsättning. Har använt mig av bl a Magic Bullet Mojo för att få fram snygga färger och lite mer punch. Allt filmades med Cinestyleinställning på en Canon EOS 650d med Canons "plastic fantastic" 50mm/1.8 glugg. :) Hoppas det besvarar din fråga.

Nice! Kunde själv inte vara med på Zoombiewalk men roligt att se lite snygga klipp via det här. Snygg redigering, färgerna passar temat bra, kanske lite mindre gult men det kan bero på min skärm, sitter på en halvdan laptop för stunden.

Det märks att du filmat med en ganska så tajt glugg, älskar själv 50mm 1,8, det enda som är synd då är att man går miste om lite sköna vidvinkliga bilder. I allmänt snyggt och bra.

Lite långdraget blir det ju när man vill ha med mycket material och klipper till en lång låt så det är väl det jag kan se för stunden som är lite "jobbigt".

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar