Bengf
Aktiv medlem
Jag tycker vi måste justera balansvågen lite grann Martain, alla besökare i Sonytrådar får intrycket av att det sitter 15 ton Sony fanboys på ena sidan och 500kg på andra sidan. Så är det ju inte, Mycken kritik över dom nya A7rna är ju ingen konstigt enligt mig, dom är ju relativt färska, DSLR kamerorna har ju självklart också fått ta i mot kritik i början av sin tillverkning, Hantering och menyer har ändrats där också under åren som gått, autofokusen har inte alltid varit klockren utan blivit allt bättre med tiden, mins någon 1D kamera ( Dyr ) där man låg kvar med gammal upplösning på skärmen av något märkligt skäl, 920k skärmar hade börjat att komma till Nikon kameror, så vist fans det befog med kritik bland DSLR i bland.
Jag tycker att testen var bra också mellan kamerorna, det vimlar inte av bra tester där ute precis, autofokus tester är lite mariga att få till i bland, och testare får ofta inte ha tillgång till nya kameror under några längre tider.
Jag tycker att testen var bra också mellan kamerorna, det vimlar inte av bra tester där ute precis, autofokus tester är lite mariga att få till i bland, och testare får ofta inte ha tillgång till nya kameror under några längre tider.