iSolen.se
Guest
Tidsvirus. Nerskräpning. Japp. Det är exakt vad det är!
Spam!
(10 tecken)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tidsvirus. Nerskräpning. Japp. Det är exakt vad det är!
Man får mer ut av såna här podcasts/YouTube klipp än att läsa allt tjäbbel på Fotosidan. Och yepp, i brist på annat så följer jag sånt och deltar i forum. Det bästa är ju att det är enklaste att lyssna på podcasts och göra annat vettigt än att spendera 30min i forum.
För övrigt anser jag Tony Northrup har massa bra att säga. Sen som allt annat så måste man ju med lite andra inspirationskällor bilda sin egen uppfattning.
Lustigt att många behandlar alla länkar som inte har en sammanfattning som de vore virus.
/Stefan
Nej, det går nog inte. Jag har inte en tillräckligt stor kvinnlig sida för det.Min poäng var alltså bara att man inte behöver ägna en halvtimme av full uppmärksamhet åt det, utan t ex kan stryka, koka kaffe, stå på händer eller lägga om taket under tiden.
Tycker de är helt OK i stort, men som många amerikanska YT:are ganska babbliga mellan varven.
Vad har fått dig att ändra dig om de Bengt?
Nja.. säg så här efter så många år vid datorn, så kanske jag kollar många sajter men endast någon minut, för som du säger är det mycket babbel
Aha.
Samma här (har normalt inte tid med deras YT-videor heller).
Från länken med dom säger han i slutet att han tror Nikon/Canon/Fuji och Sony med spegelfria modeller kommer att dominera inom Pro-kamera sektorn, rätt eller fel vet jag inte,
Sony FF vs resten?Kan enbart instämma i den gissningen (och kanske inte en så svår sådan).
Tack för sammanfattningen förresten (gick att läsa på 30 sek. och besparade mig 30 min. av YT-tittande)!
Kändes mer att man vill försöka "stjäla" uppmärksamhet från NIKON spegelfri kamera lansering ...det var länge sedan man pratade om SONY...