JohnWahlstrom
Aktiv medlem
Ja men precis. Men man kan ju inte ha rätt jämt heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma VG/BG till 200 300 350.Ascona75 skrev:
Vi hade fått in A350 idag när jag kom till mitt extraknäck på Japanphoto i Köpenhamn, så jag passade påatt testa live view funktionen lite.
Den vridbara skärmen är trevlig, speciellt om man är i tex en folkmassa på tex konsert.
Live view funkade också bra, speciellt eftersom den focuserade lika snabbt som utan.
Provade att följa en cyklist och en bil med AF-C läget, och det verkade blev skarpt.
Glömde dock kolla om vertikalgreppet till 200´an passade.
Mvh.
Ska det inte till och med vara likadana chassin till alla tre kameramodellerna?ondjultomte skrev:
Det är samma VG/BG till 200 300 350.
Mikael S skrev:
Ska det inte till och med vara likadana chassin till alla tre kameramodellerna?
JohnWahlstrom skrev:
Nu finns iaf riktpris på Alpha 350 på sonys hemsida.
6779 sek, för huset. Fanns tyvärr inget på Alpha 300 ännu, men blir väl ngn tusenlapp billigare kan man väl gissa på.
JohnWahlstrom skrev:
Jag vet inte. jag har som sagt bara kollat på sonys hemsida, o gått efter dom priserna, men känns lustigt om dom skulle sätta ett felaktigt pris på deras egna hemsida liksom.
JohnWahlstrom skrev:
bra de Håll oss uppdaterade på vad som sägs. kan va skoj o se hur mkt man måste lägga ut
JohnWahlstrom skrev:
Usch va trist. Jag som verkligen ville ha min nu. De här förstörde ju hela dagen. orka vänta tills i maj. jag vill ju ha nuuuuu...
På svenska heter det sökarlupp och ser ut som bilden nedan. Den fästs i ramen runt sökaren sökaren, i stället för gummikanten, som tas bort.John Wahlström skrev:
För en som är lite så här nybörjare på allt inom foto - vad är "magnifier"?