ANNONS
Annons

Present till tjejen

Produkter
(logga in för att koppla)

avslutad140916

Avslutat medlemskap
Behöver lite råd, tjejen fyller 35 och jag måste köpa något under morgondagen.
Har kollat på en Nespressobryggare, solglas mm och så slog det mig. Hennes kamera e supergammal.
Så vad får man för ca 1000kr- absolut max 2000kr?
Tänkte att en nespressobryggare kan man ju lägga mer på då jag med kommer kunna slurpa lite kaffe och så även med en kamera. Så HJÄÄÄÄÄLP vad ska jag köpa?

/Mats

En Nespresso-bryggare är en klockren present. Men ska du köpa en kamera så satsa på en liten Canon IXUS. Kvinnor älskar små söta saker. Välj en med häftig färg. Det kan inte gå fel :)

Kameran

är mitt tips. Min man brukar göra "misstaget" att gärna kombinera presenten så att den är praktiskt dvs. kan nyttjas av honom också. Det brukar inte gå hem hos mig då jag gärna uppskattar något som är specifikt för mig och gärna med en tanke bakom ;-)
Så en kamera i en härlig färg är väl inte fel...
Lycka till!

Självklart Ixus

Håller med föregående. Med Canons Ixus serie kan det inte gå fel. Genomgående bra kvalitet. Både design och funktion och flera av dem är rätt billiga också. Tycker att deras känsla i handen med reglage och knappar känns bättre än många konkurrenter. Har fingrat på många små kompakter då jag köpt ett antal som presenter. / Johan

Håller med föregående. Med Canons Ixus serie kan det inte gå fel. Genomgående bra kvalitet. Både design och funktion och flera av dem är rätt billiga också. Tycker att deras känsla i handen med reglage och knappar känns bättre än många konkurrenter. Har fingrat på många små kompakter då jag köpt ett antal som presenter. / Johan

Supertack, kaffemaskin kanske inte e helt optimalt då den blir lite till mig med. Men en ixsus är en bra grej då vi ska på på semester snart:) super!!!!
Blir att åka till scandinavian photo imorgon:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar