Anders Östberg
Guest
Det finns redan "anonymiseringsservrar" lite här och var.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Anders Östberg skrev:
Det finns redan "anonymiseringsservrar" lite här och var.
fujicanon skrev:
Skal man skjuta pianisten?
nicrosoft skrev:
Det går alldeles utmärkt att köpa spel via nätet.
http://www.steampowered.com/v/index.php
Robin Gyllander skrev:
Jag tror internet levarantörerna också har ett litet ansvar vem behöver egentligen 100-24 mbit bredband.
Om man inte laddar ner en massa saker.
Robin Gyllander skrev:
Jag tror internet levarantörerna också har ett litet ansvar vem behöver egentligen 100-24 mbit bredband.
Om man inte laddar ner en massa saker.
Men vi anser att de som tillverkar vapen inte ska få exportera till länder som inte är på rätt sätt.pbodin skrev:
På vilket sätt är det leverantörens ansvar om jag eller någon annan användare av mitt konto bryter mot lagen?
Om man har en bil som enkelt överskrider hastighetsbegränsningen är det då biltillverkarens ansvar att jag kör för fort? Jag tror att varken du eller jag tycker det.
Det finns det säkert, men jag skulle gissa att den är finansierad av antingen den ena eller den andra sidan vilket gör att den blir därefter.janc skrev:
Finns det någon vetenskaplig undersökning som visar att piratkopiering skulle ha (eller ha haft) en siginifikant påverkan jämfört med t.ex marknadsförings- eller produkstrategier?
bEPH skrev:
Det finns det säkert, men jag skulle gissa att den är finansierad av antingen den ena eller den andra sidan vilket gör....
janc skrev:
Finns det någon vetenskaplig undersökning som visar att piratkopiering skulle ha (eller ha haft) en siginifikant påverkan jämfört med t.ex marknadsförings- eller produkstrategier?