ANNONS
Annons

Pentax k7d

Produkter
(logga in för att koppla)
Usch. Undrar vad maken säker om jag går å köper mig en före semesterresan trots allt... Jag fyller ju 30 i år, finns det någon bättre present än en ny kamera...? ;)

Usch. Undrar vad maken säker om jag går å köper mig en före semesterresan trots allt... Jag fyller ju 30 i år, finns det någon bättre present än en ny kamera...? ;)

Jag tog och köpte mig en DA*55 i 30 årspresent... K-7an räknar jag som bonus för att jag tog mig dit med hälsan i behåll :p

Bättre än en cabbe och en liten blondin, det måste hon ju ändå hålla med om ;-)

Humm... jag är tjej! :) Jag vet, vi är inte så vanliga här men vi finns! :)

Edit: Missade att posta detta innan jag gick på lunch, men nä, jag tror inte att han hade blivit så glad om jag skaffade mig en blondin och en cab. :D

Jo, men blir dit DA* skitigt så ställer du bara in kameran och hela paketet i dushen i ett par minuter. Skippa balsam dock blir svårt att skölja av :p

Några nyheter om K-7?? ^^

Inget på Scand.Photo ännu... Jag är nyfiken på MediaMarkt. Fick man intropriset bara om man förhandsbokade...? Har bestämt mig för att försöka få tag i en före vecka 30.

Jag har inte beställt någon. Hade inte bestämt mig för om jag skulle köpa den nu eller när hypen lagt sig... men... man kan ju ändra sig. :D OM den skulle "råka" finnas inne på antingen MM eller Scand.Photo så _kan_ det ju hända att den får följa med hem. Det _kan_ ju faktiskt bli så. :) Men jag kommer inte stå i kö för någon, finns den tillgänglig så gör den... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar