Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pentax k7d

Produkter
(logga in för att koppla)
Usch. Undrar vad maken säker om jag går å köper mig en före semesterresan trots allt... Jag fyller ju 30 i år, finns det någon bättre present än en ny kamera...? ;)

Usch. Undrar vad maken säker om jag går å köper mig en före semesterresan trots allt... Jag fyller ju 30 i år, finns det någon bättre present än en ny kamera...? ;)

Jag tog och köpte mig en DA*55 i 30 årspresent... K-7an räknar jag som bonus för att jag tog mig dit med hälsan i behåll :p

Bättre än en cabbe och en liten blondin, det måste hon ju ändå hålla med om ;-)

Humm... jag är tjej! :) Jag vet, vi är inte så vanliga här men vi finns! :)

Edit: Missade att posta detta innan jag gick på lunch, men nä, jag tror inte att han hade blivit så glad om jag skaffade mig en blondin och en cab. :D

Jo, men blir dit DA* skitigt så ställer du bara in kameran och hela paketet i dushen i ett par minuter. Skippa balsam dock blir svårt att skölja av :p

Några nyheter om K-7?? ^^

Inget på Scand.Photo ännu... Jag är nyfiken på MediaMarkt. Fick man intropriset bara om man förhandsbokade...? Har bestämt mig för att försöka få tag i en före vecka 30.

Jag har inte beställt någon. Hade inte bestämt mig för om jag skulle köpa den nu eller när hypen lagt sig... men... man kan ju ändra sig. :D OM den skulle "råka" finnas inne på antingen MM eller Scand.Photo så _kan_ det ju hända att den får följa med hem. Det _kan_ ju faktiskt bli så. :) Men jag kommer inte stå i kö för någon, finns den tillgänglig så gör den... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar