Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
quarc
Aktiv medlem
Igår morse när jag skulle ut och fota hela dagen fick jag helt plötsligt för mig (kl 7 på morgonen) att jag skulle tillverka ett hålobjektiv. Jag har tänkt på det många gånger, men aldrig testat, så det var hör tid. Det tog ca en minut att samla ihop en mellanring, aluminiumtejp och en knappnål. 30 sekunder senare hade jag mitt objektiv redo. Här bästa bilden från dagen. ISO 200 4 sekunder, brännvidd ca 80 mm.
Bilagor
afe
Aktiv medlem
Röjde lite i bilderna från sommaren. Hittade dessa från årets Almedalsvecka. Verkar som om polisen måste spara ;-)
//Lars
Hehe, har de kvar den där IQ:n alltså? Jag fick för mig att det var nåt Toyota satte ihop förra sommaren som en reklampryl
(Jag har en IQ - därav intresset för pyttesmå bilar.)
Starslin.se
Aktiv medlem
Starslin.se
Aktiv medlem
Björkhult
Aktiv medlem
chickenphone
Aktiv medlem
Testar focus peaking med fula ankungen i dåligt ljus.
iso mellan 10k->25k med K-01+ takumar A28, kul att kunna fokusera manuellt även i dåligt ljus.
iso mellan 10k->25k med K-01+ takumar A28, kul att kunna fokusera manuellt även i dåligt ljus.
Bilagor
Antipodian
Aktiv medlem
kis0907
Aktiv medlem
ett besök till ett av Sveriges högsta vattenfall strax utanför Klövsjö. Förevigat med K-5 och 21 Limited.
Förbaskat snyggt...