Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
F.Eliasson
Aktiv medlem
Besökte en fin vadarlokal för några dar sen. Grönbena, gluttsnäppa och skärfläcka. poserade glatt
//Lars
Härligt Lars!
Vilken optik använde du?
murre58
Avslutat medlemskap
Dagens väder förevigat med K-30 och 50-200 WR
Har ingen regnmätare med det behövs nog inte...
/Lars
Har ingen regnmätare med det behövs nog inte...
/Lars
Bilagor
holmbo
Aktiv medlem
Härligt Lars!
Vilken optik använde du?
Tack! På kameran satt min normaloptik, DA300.
Fina fjällbilder. Kungsörnen tyckte jag var bra. Du fick ju med miljön också.
//Lars
masser
Aktiv medlem
Stannade till vid Ulva kvarn en tidig morgon i juni på väg till jobbet. Taget med min K-5 och 16-45 f4. Testar att ladda upp bilder från telefonen, hoppas det fungerar.
Bilagor
x-country
Aktiv medlem
Tack för det. ja, exakt. Btw, jag besökte er oerhört trevliga fotobutik Foto Posé häromdagen. Innehavaren PLUS hans två döttrar kör Pentax, påstod han. Jag är i chock. Vilken lyx att vara pentaxian i Östersund
Kul. Det stämmer att de kör Pentax hela familjen. Det var Jöran som övertygade mig om att köpa Pentax en gång för snart 5 år sedan. Om jag ser en Pentaxian nästa gång jag fjällvandrar kan jag nästan vara säker på att det är du ;-)
x-country
Aktiv medlem
Min K-5 fick följa med till Grönland och äntligen har jag kommit överens med Sigmas 120-400 som jag har varit snubblande nära att byta till något annat.
Fantastisk bild på ett fantastiskt landskap. Jag önskar också att jag hade ett rejält tele ibland.
murre58
Avslutat medlemskap
holmbo
Aktiv medlem
Röjde lite i bilderna från sommaren. Hittade dessa från årets Almedalsvecka. Verkar som om polisen måste spara ;-)
//Lars
//Lars
Bilagor
Ranitomeya
Aktiv medlem
quarc
Aktiv medlem
Härligt att den här tråden fortfarande lever (jag har varit dålig på att uppdatera den på ett tag). Att så många är med och deltar är ett bevis för att vi Pentaxianer fotar mer än vi snackar Ännu fler bilder vore kul, från ännu fler personer. Tycker det blir en härlig blandning med bilder från hela Sverige (världen), och alla möjliga typer av bilder i alla möjliga situationer. Jag bär fortfarande kameran till och från jobbet varje dag, men jag har den oftast i en väska över axeln just nu. Nu satsar vi på 2000 inlägg före årsskiftet Jag hoppas vi får se några nya fotografer i tråden.
Ranitomeya
Aktiv medlem
Ranitomeya
Aktiv medlem
Ranitomeya
Aktiv medlem