Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
F.Eliasson
Aktiv medlem
Johankv
Aktiv medlem
Efter mycket tittande i denna sköna tråd har jag till slut kommit över tröskeln till att också bidra. "Pentax över axeln" är det ofta på de gemensamma upptäcktsfärder som jag och sonen går på. Så jag drar till med en sådan bild från grannens tomt.
Vill också skänka ett tack till trådskaparen!
mvh
Johan
mvh
Johan
Bilagor
quarc
Aktiv medlem
Efter mycket tittande i denna sköna tråd har jag till slut kommit över tröskeln till att också bidra. "Pentax över axeln" är det ofta på de gemensamma upptäcktsfärder som jag och sonen går på. Så jag drar till med en sådan bild från grannens tomt.
mvh
Johan
Skitkul bild. Det känns som katten ligger både bekvämt i skuggan och säkert under bilen Välkommen till tråden.
F.Eliasson
Aktiv medlem
längs med sinnenas väg finns många kulturer att ta del av
Din första bild ser ut som den überlånga raksträckan mellan Leif Wiknérs konsthantverk och Tosåsen, är det det måntnro?
lunma
Aktiv medlem
Några till från Tarfala
Lägger några fler bilder från Tarfala
1. Isfallglaciären i motljus
2.Utsikten från Isfallsglaciären
3. Tarfalajaure och Kebnepakteglaciären
4. Tarfalajaure och Isfallglaciären
/Mats
Lägger några fler bilder från Tarfala
1. Isfallglaciären i motljus
2.Utsikten från Isfallsglaciären
3. Tarfalajaure och Kebnepakteglaciären
4. Tarfalajaure och Isfallglaciären
/Mats
Bilagor
jido
Aktiv medlem
Idel fina bilder och en skön spridning över genrerna, om jag får säga det själv.
Här kommer några skott från en utflykt i skärgården härom veckan. Kanske inte lika natursköna som era bilder, men så kan det bli när man skickar ut en gatufotograf i naturen
Här kommer några skott från en utflykt i skärgården härom veckan. Kanske inte lika natursköna som era bilder, men så kan det bli när man skickar ut en gatufotograf i naturen
Bilagor
holmbo
Aktiv medlem
Snyggt! Ibland får man tänja på gränserna. Det finns ju en och annan gata i naturen också.
;-)
//Lars
holmbo
Aktiv medlem
shutter48
Aktiv medlem
Din första bild ser ut som den überlånga raksträckan mellan Leif Wiknérs konsthantverk och Tosåsen, är det det måntnro?
Det är i Jämtland, ja.
Om jag minns rätt så ligger byn Sikås i fjärran.
jido
Aktiv medlem
Flyguppvisning på Gärdet idag pga hundraårsjubileet av svensk aviation. Större bilder finns på bloggen min >>>
Bilagor
jido
Aktiv medlem
Några bilder från igår.
Den där grunkan i mitten - ska man äta eller obducera den?