Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
quarc
Aktiv medlem
Såg just att vi "bommade" ett-årsdagen för tråden (14/8).
Här kommer en medeltidsbild från igår för att försöka råda bot på detta. ;-)
//Lars
Oj, har det redan gått ett år. Jag har fortfarande med mig kameran nästan varje dag.
shutter48
Aktiv medlem
melanderhenrik
Aktiv medlem
F.Eliasson
Aktiv medlem
Iso 100 f11 85s
Så ska det se ut! Fantastiskt vackert, Henrik!
F.Eliasson
Aktiv medlem
Här kommer lite bilder från Ölandssemestern. Självklart var kameran med över axeln.
K7 och bilderna är tagan med DA 16-45/4, de två översta. Den tredje med DA* 50-135/2.8 och den nedersta med DA 18-55 WR.
K7 och bilderna är tagan med DA 16-45/4, de två översta. Den tredje med DA* 50-135/2.8 och den nedersta med DA 18-55 WR.
Bilagor
holmbo
Aktiv medlem
Edit: hur gör ni för att visa bilder på detta forumet? verkar ju inte funka iaf som jag är van vid till länkar.[/quote]
När du skriver ditt svar så har du lite längre ner under Tillägsalternativ en knapp "Hantera bifogade bilder". Klicka på den och blädra fram till den bild du vill lägga in (på den egna datorn). Klicka sen på "Ladda upp". Du kan lägga in 5 bilder på varje inlägg. Observera kriterierna för bilden, max 100kb och max 400x400 pixlar.
Ser fram emot lite fräsha bilder.
//Lars
F.Eliasson
Aktiv medlem
När du skriver ditt svar så har du lite längre ner under Tillägsalternativ en knapp "Hantera bifogade bilder". Klicka på den och blädra fram till den bild du vill lägga in (på den egna datorn). Klicka sen på "Ladda upp". Du kan lägga in 5 bilder på varje inlägg. Observera kriterierna för bilden, max 100kb och max 400x400 pixlar.
Ser fram emot lite fräsha bilder.
//Lars
Fotosidan verkar göra konverteringen nuförtiden, de bilder jag drog upp här ovan var alla utom en på ca 11 mb, den minsta 6.5mb. Så det är bara att välja fil och ladda upp.
x-country
Aktiv medlem
melanderhenrik
Aktiv medlem
magnus_101
Medlem
hence84
Aktiv medlem
ca 3 min exponering efter solnedgång
Nice! Körde du med B och kabel eller?
magnus_101
Medlem