Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
F.Eliasson
Aktiv medlem
Härligt Ulf!
Kontrar med lite färg och värme taget på Fjärilshuset i Solna. K-7 med DA* 50-135. Råkade ligga på idiothög ISO på fjärilsbilden, därav bruset. Ett besök där rekommenderas varmt, kan rapportera att gluggen och huset utsattes för MÅNGA plusgrader och hög luftfuktighet sen rakt ut i -12 grader utan några problem.
Kontrar med lite färg och värme taget på Fjärilshuset i Solna. K-7 med DA* 50-135. Råkade ligga på idiothög ISO på fjärilsbilden, därav bruset. Ett besök där rekommenderas varmt, kan rapportera att gluggen och huset utsattes för MÅNGA plusgrader och hög luftfuktighet sen rakt ut i -12 grader utan några problem.
Bilagor
x-country
Aktiv medlem
x-country
Aktiv medlem
Om någon undrat var alla snöskottare som borde skotta trottoarerna är.....de är på taken och skottar ner mer snö på trottoarerna
Asgarv! Det verkar klokt att skotta taken där nere med tanke på bärighet och snözoner.
quarc
Aktiv medlem
Kanske på nybyggen då man kanske glömt att det snöar ibland i Sverige, men när de skottar 50 eller 100 år gamla hus kan jag inte låta bli att le, de har varit med om mer snö än detta, och är byggda för detAsgarv! Det verkar klokt att skotta taken där nere med tanke på bärighet och snözoner.
F.Eliasson
Aktiv medlem
Aitik skymtar i den diffusa bakgrunden och en ensam ren på villovägar [K-7 + DA* 50-135 + PSE8]
Härlig bild på renen! Man får ju lappsjuka, fast tvärtom. Jag menar, man längtar ju upp!
x-country
Aktiv medlem
Såg att du skaffat K-7:an. Denna skapelse fungerar i ur och skur, precis som Patrik skrev när han var ute med Pentaxen över axeln. Min iPhone gav upp härom dagen och stängde ner efter 5 minuters promenad men K-7:an visade inte en tillstymmelse till att ge upp. Den enda nackdel jag kan komma på med K-7 är att den vid -25 blir väldigt kall att hålla i. Det räcker inte med tunna handskar
fikkser
Aktiv medlem
F.Eliasson
Aktiv medlem
Kom just in från kylan. Snöröjning på gång. Manuell fokus med skinnhandskar, f1,7 på alla bilder, riktigt svårt att hänga med traktorerna!
Snyggt Johan! Gillar traktorerna.
F.Eliasson
Aktiv medlem
Härligt Kjella! Mycket vackert.