Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
F.Eliasson
Aktiv medlem
I dag var vinterbadarna igång igen. De började med att röja undan is genom att hoppa på den för att sedan simma en kort sträcka. Avslutningen var som vanligt ett antal armhävningar.
/Mats
fyfan, dom där galningarna igen. Vilka är dom egentligen?
lunma
Aktiv medlem
Snygg siluett
I dag fick badarna jobba lite för att få till en ränna att simma i, det blev ett och annat plurr under arbetet. En joggare som passerade slog på en tvärnit när man fick se dom, han hade tydligen inte sett dom förut. Jag undrar vad som driver dom till att bada.
/Mats
I dag fick badarna jobba lite för att få till en ränna att simma i, det blev ett och annat plurr under arbetet. En joggare som passerade slog på en tvärnit när man fick se dom, han hade tydligen inte sett dom förut. Jag undrar vad som driver dom till att bada.
/Mats
Bilagor
csandlund
Aktiv medlem
Ser ut som det är fångat från Tusen och en natt
en morgonsilhuett av Östersund
pontus.adefjord
Aktiv medlem
quarc
Aktiv medlem
Idag var det Pentax på ryggen. Var ute hela dagen samt kvällen (sammanlagt 6-7 timmar ute i kylan). Kameran blev ordentligt kall, och en hel del is bildades på den mot slutet. Batteriet inte ens blinkade. Blev några hundra bilder, de som visas här dessutom med nya stativet.
Bilagor
lunma
Aktiv medlem
Det är ju populärt med änder i den har tråden,så jag lägger in några änder till. Dessa änder kräver inget 300 för att vara med på bild utan det räcker med DA 15. Förra gången jag var där tycke änderna att jag skulle ägna mer tid åt matning i stället för fotografering, några kom fram och ryckte mig i byxbenet när de tyckte att det tog för lång tid mellan brödbitarna.
/Mats
/Mats
Bilagor
bildmal
Aktiv medlem
Idag var det Pentax på ryggen. Var ute hela dagen samt kvällen (sammanlagt 6-7 timmar ute i kylan). Kameran blev ordentligt kall, och en hel del is bildades på den mot slutet. Batteriet inte ens blinkade. Blev några hundra bilder, de som visas här dessutom med nya stativet.
Rackarns fina bilder!