Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
Punkk
Avslutat medlemskap
Väldigt coolt! Fast jag vill navigera neråt och se vilket stativ du har
Lothar Marunga
Aktiv medlem
Stativ
180 grader vertikalt är inget jag klarar av f.n. Nästa år kanske..
lma
180 grader vertikalt är inget jag klarar av f.n. Nästa år kanske..
lma
holmbo
Aktiv medlem
lunma
Aktiv medlem
Lite skillnad mot våran katt, hon har nästan gått i ide, hon har säkert varit ute i flera minuter de senaste dygnen. Ändå så har jag skottat fram till favoritträdet. I lördags morse när jag skulle gå upp så tittade hon på mig med blicken "är du dum gubbe, ska du verkligen gå upp, det är ju kallt ute".
Läckra iskristaller.
/Mats
Läckra iskristaller.
/Mats
holmbo
Aktiv medlem
Lite skillnad mot våran katt, hon har nästan gått i ide, hon har säkert varit ute i flera minuter de senaste dygnen. Ändå så har jag skottat fram till favoritträdet. I lördags morse när jag skulle gå upp så tittade hon på mig med blicken "är du dum gubbe, ska du verkligen gå upp, det är ju kallt ute".
Läckra iskristaller.
/Mats
Tack Mats. Jo snö och kyla är inga problem, men regn är inte lika roligt. Åtminstånde tiken (den lilla) får man dra ut när det är blött.
//Lars
lunma
Aktiv medlem
Jag tror att det är slutbadat vid Marievik nu.Några bilder från Årstabron i eftermiddag. Det blev lite spridning på brännvidderna, allt från DA 15 till Sigma 170-500.
/Mats
/Mats
Bilagor
ulfaspen
Aktiv medlem
Hm.. denna tråd är intressant, faktum är att jag som canikon-fotograf måste ställa mig frågan, är Pentax-fotografer mer talangfulla än oss canikon-fotografer??
Mycket bra bilder!
Min tes är att de som har Pentax använder den och inte hänger och snackar så mycket i forum och trådar, mindre materialsportare kanske?
Kustbo
Aktiv medlem
Mcket trevlig tråd som jag missat fast jag är Pentaxian, men nu ska jag kolla den bättre och tänkte även bidra med lite bilder, har inte ofta min Pentax över axeln till/från jobbet utan den ligger som regel vid ratten när jag är på jobbet och då kan man se såna här saker från min arbetsplats.
Det byggs i skärgården och utsikten från "kontoret" är ganska fin sen fick själva arbetsplatsen vara med också fotad vid en fikarast under en rundtur.
Det byggs i skärgården och utsikten från "kontoret" är ganska fin sen fick själva arbetsplatsen vara med också fotad vid en fikarast under en rundtur.
Bilagor
Danlo
Avslutat medlemskap
Två bilder från en tur sent på kvälllen igår och månen lyste upp ordentligt ,30 sekunders exponeringar
WOW! Den sista är helt otrolig! Underbart ljus!!
Kustbo
Aktiv medlem
Dessa matglada skator satt och smaskade i sig av småfåglarnas brödsmulor som jag alltid lägger på fönsterbläcket när jag kom hem från jobbet och skulle lägga ifrån mig Pentaxen över axeln.
Det var lite väl mörkt men när jag efter denna bild tände för mera ljus stack de iväg, men modiga är dem iaf och även skator ska ju ha mat så här i vinterkylan ;-)
Det var lite väl mörkt men när jag efter denna bild tände för mera ljus stack de iväg, men modiga är dem iaf och även skator ska ju ha mat så här i vinterkylan ;-)
Bilagor