Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
holmbo
Aktiv medlem
Grattis! Henne får vi väl se mer av i den här tråden.
//Lars
gunnargren
Aktiv medlem
Grattis! Henne får vi väl se mer av i den här tråden.
//Lars
Tack, inte helt omöjligt
lunma
Aktiv medlem
Jag börjar med ett grattis!!
Dagens lunchdopp, de har inte gett upp ännu. Först simmar dom några hundra meter för att avsluta med lite armhävningar. Av hudfärgen att döma är det ganska svalt i vattnet. Jag tror att jag håller mig på land.
/Mats
Dagens lunchdopp, de har inte gett upp ännu. Först simmar dom några hundra meter för att avsluta med lite armhävningar. Av hudfärgen att döma är det ganska svalt i vattnet. Jag tror att jag håller mig på land.
/Mats
Bilagor
lunma
Aktiv medlem
En bit hemifrån finns det två dödisgropar, Jättens handfat och Jättens skafferi. Bägge är ca 10 m djupa, Jättens handfat är vattenfylld och ca 100 m lång. Tidigare har den använts till modellbåtstävlingar för vattnet är alltid stilla. I dag används den till fiske av inplanterad fisk, dock fanns det inga fiskare idag. Inte mycket mera grönt ute än anhopningar av alger på vattnet. Sista bilden är Jättens skafferi som ligger något högre.
/Mats
/Mats
Bilagor
Termik
Aktiv medlem
lunma
Aktiv medlem
Några från idag. Lunchbadarna var i farten idag igen, det ser lite kallt ut. Sen är det några kommer det några kvällsbilder.
/Mats
/Mats
Bilagor
Punkk
Avslutat medlemskap
I dag hann jag inte med riktigt när lunchbadarna var i farten så det blev en bild när de hade kommit upp på land igen. Någon minusgrad, lite snälblåst och snöflingor i luften. Jag stannar nog på land.
/Mats
Var badar dom, är det Kungsholmen?
Lothar Marunga
Aktiv medlem
Varför nöja sig med miniatyrer?
http://panobild.se/panorama/langhemvinter.html
inbyggt filter K20
lma
http://panobild.se/panorama/langhemvinter.html
inbyggt filter K20
lma