xavslut
Avslutat medlemskap
Skott skrev:
Terje!
Skillnaden blir ju bilder tagna av fotografer som skriver "tack" efter varje kommentar visas dubbelt så ofta på kommentarslistan, dvs. en gång när de får kommentaren och en gång när de tackar!
Om andra medlemmar då använder kommentarslistan för att hitta bilder hittar de med andra ord tackande fotografers bilder betydligt oftare. Kanske betyder det också att tackande fotografer får mer nya kommentarer än fotografer som inte tackar...?
Med vänlig hälsning
Fredrik
Tycker jag är helt naturligt! De fotografer som går in med bilder på fotosidan och aktivt tillmötesgår kommentarer, får flera kommentarer. Det är väl då det uppstår fina bilddialoger (mitt sätt att se, jag vet...)
Jag tycker det känns lika naturligt som om man aktivt kommenterar andras bilder, då är chansen större att dessa hittar till dig och dina bilder.
Hög aktivitet på fotosidan föder mer aktivitet till de egna bilderna. Tycker jag är naturligt, och givetvis rättvist mot de aktiva medlemmarna.
Att snegla på topplistorna är ju fullständigt ointressant (åtminstone för mig), så om det skulle ge "fela" siffror är det för mig helt oviktigt. Det är kommentarerna till bilderna ocg albumen som är det viktiga.