wennerstrom
Aktiv medlem
Norge skrev:
Där finns sånna som jag som i såfall skulle varit tvungen att arbeta heltid med fotosidan.
Stackarn, får du så många kommentarer?
//Bengt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Norge skrev:
Där finns sånna som jag som i såfall skulle varit tvungen att arbeta heltid med fotosidan.
wennerstrom skrev:
Stackarn, får du så många kommentarer?
//Bengt
jimh skrev:
Sture; Vad jag menar med min uppdatering är att jag också uppskattar dialogen under bilderna. Om någon frågar huruvida fotografen använt vaselin och stjärnfilter i kombination för att åstadkomma en grotesk effekt är det ju av intresse för andra som läser kommentarerna, men inte intressant nog för att vara bas för en diskussion i forumet.
Absolut inte. Jag är helt med dig i sak, ehuru jag möjligen har för vana att uttrycka mig på ett lite mer subtilt sättjoker skrev:
Men det är väl inte samma sak som - "Tackar för alla era trevliga kommentarer ..." Eller?
Jo, det var ju snarast ett försök att lätta upp en diskussion som fått lite inslag av hårda tongångar. Men faktum är att den också illustrerar hur stor vikt jag lägger i ett tack för en kommentar.forstheim skrev:
Fast automatiskt tack var kanske ett skämt..