Annons

Nya powershot G9

Produkter
(logga in för att koppla)
Micke, du är vad jag vet den enda som har både LX2 och G9.
Dina G9 bussbilder ser skarpa och fina ut.

Kan du ge en objektiv jämförelse mellan kamerorna eller är det för tidigt.
 
Christer1 skrev:
Micke, du är vad jag vet den enda som har både LX2 och G9.
Dina G9 bussbilder ser skarpa och fina ut.

Kan du ge en objektiv jämförelse mellan kamerorna eller är det för tidigt.

Han har även G7 och LX1.

Du får göra en artikel om de 4 kamerorna BM! ;-)

/Daniel
 
pareli skrev:
Vart tog G8 vägen?
I stor del av asien är udda nummer mer "Lucky numbels" än jämna. Kommer förmodligen från Buddhismen som präglat de flesta länder iregionen unde historien. Tempel med mera har alltid udda antal trappsteg, plattformar, våningar osv.
Att udda är mer lucky än jämt är bara grundregeln. Talserier är också magiska typ 08-08-08.
Lucky nunumbels är en vetenskap i sig och om man lämnar en offfert i dessa länder måste talet var ett lucky numbel. Missar man det så missar man affären.
Vad heter Minoltas modeller, Canons enklare modeller eller Sony's. De följer med få undantag "Lucky Numbels"
Off topic: Jag veet.
 
Christer1 skrev:
Micke, du är vad jag vet den enda som har både LX2 och G9.
Dina G9 bussbilder ser skarpa och fina ut.

Kan du ge en objektiv jämförelse mellan kamerorna eller är det för tidigt.

Jag ska försöka även just det inte är min bästa sida men hittills har jag märkt att färgerna verkar vara bättre och lite mindre brus, åtminståne inte lika utsmetat känns det som.
11/10 2007

Maila mig så kan jag skicka nån RAW-fil
 
Min G9 var inte bra vid leverans får kontakta Dustin på måndag, får ränder innomhus eller så blir den nästan kritvit utomhus oavsett manuellt eller automatik.
 
Men gomorron...TTL kabeln används ju på "hot shoen"...så det är ju klart. En kopp kaffe till tack!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.