gors
Aktiv medlem
Vad är det ni saknar egentligen?
1. Skönhet.
2. Bra hjälpmedel för manuell fokusering i sökaren.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det ni saknar egentligen?
Fler bilder på Nikon Rumors.
http://nikonrumors.com/2013/11/01/nikon-df-pure-photography-video-teaser-5.aspx/
Sjukt snygg kamera.
Och så ett extra plus om det finns möjlighet att använda bländarringen till det den är gjord för på lite äldre objektiv.
Det funkar väl redan på andra kameror också? På min D3 går det i alla fall, fast den inställningen går inte att kombinera med live view.
Ah, okej. På D800 funkar det inte, då får man bara FEE. Men om det går på D3rna så lär de ju definitivt bygga in den funktionen även på Df. Kul, särskilt som jag är en aning skeptisk till placeringen av det jag som gissar är bländarvalshjulet för G-optik (den stora snurrgrejen på fronten).
Aha, är det inte bara ett främre inmatningshjul med samma funktion som på t.ex. D800? Det finns ju inget grepp där den annars kan sitta på den här kameran.
Mm, den där ratten är kanske inte helt optimalt placerad ur ergonomisk synpunkt, men det är svårt att säga utan att ha testat
Mm, den där ratten är kanske inte helt optimalt placerad ur ergonomisk synpunkt, men det är svårt att säga utan att ha testat
Inspirerade av Rolleiflex har de satt dit en frammatningsvev.Ser t.o.m. ut som en vev på vänstersidan, så jag undrar vad det satt dit för något