Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon D7100 har landat

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmm. Få se nu.... ska jag öppna kartongen eller inte? :) Känns som det kan bli ett litet lyft från D80.

Hmm. Få se nu.... ska jag öppna kartongen eller inte? :) Känns som det kan bli ett litet lyft från D80.

Nä.... vadå.....köpa ny kamera, bättre att investera i bra glas. Skämt åsido, du lär bli lyrisk. Skillnaden i prestanda på handhavande och sensor är ju miltals stort. Tror D7100 är en ovanligt lyckad modell. Framför allt för de som alternerar foto och filmande mycket.

Nä.... vadå.....köpa ny kamera, bättre att investera i bra glas. Skämt åsido, du lär bli lyrisk. Skillnaden i prestanda på handhavande och sensor är ju miltals stort. Tror D7100 är en ovanligt lyckad modell. Framför allt för de som alternerar foto och filmande mycket.

Det är väl snarare så att jag har längtat länge efter ett kamerahus som kan göra min 17-55:a rättvisa. Det här ska bli riktigt kul! Om bara batteriet kunde ladda klart :)

Grattis till er som redan har fått D7100 levererad. Jag ser fram emot lite recensioner här på fotosidan.

Själv så kommer jag nog att vänta några månader med att köpa en D7100. Jag köpte en lägenhet för 1,7 miljoner i måndags, så det lär bli lite tunt i plånboken ett tag framöver (lån upp över öronen)...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar