Hunt3r skrev:
Har nu läst igenom hela denna tråd som gör mig som har både d40x och d60 lite deppig.Jag är förvisso amatör men trodde väl i mitt stilla sinne att dom skulle duga till att ta bra bilder med trots avsaknad av många finesser.Man kan ju nästan undra om det är någon ide att ge sig ut för att fota med dessa kameror över huvud taget.Man får känslan av att det i.a.f inte går att ta en bild som duger här på fotosidan.Om nu t.ex. d3 o d300 tar så mycket bättre bilder vågar jag nog inte lägga upp någon bild efter att ha läst allt negativt om d60.Speciellt efter att ha läst andra trådar där det klagas över alla "skitbilder" det läggs upp på FS. Har äntligen blivit kvitt ett svårt diskbråck i nacken och blivit sugen på att börja fota igen.Känns ju lagom kul efter denna dystra läsning.Bättre att avsluta sitt medlemskap och sitta vid datorn och kolla sina bilder och tänka att dom kunde blivit så mycket bättre med en "riktig" kamera.Eller har jag fel??? Går det att ta en bild med en d60 som duger bland alla dessa "proffs"???